FuzzFuet Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hva må gjøres for å få hvite skilt på en typisk crosser, om det i heletatt er mulig? For eksempel denne: 2007 Honda CRF 250 R Endret 9. mars 2012 av RamboEinar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hva må gjøres for å få hvite skilt på en typisk crosser, om det i heletatt er mulig? For eksempel denne: 2007 Honda CRF 250 R Kjøpe en som er typegodkjent for hvite skilt. Husqvarna og KTM har vel noen. Tror også du kan importere da ombygging er lovlig i flere andre land. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Hva må gjøres for å få hvite skilt på en typisk crosser, om det i heletatt er mulig? For eksempel denne: 2007 Honda CRF 250 R Kjøpe en som er typegodkjent for hvite skilt. Husqvarna og KTM har vel noen. Tror også du kan importere da ombygging er lovlig i flere andre land. Så det er bare noen som kan få hvite skilt? Jeg har allerede denne sykkelen i garasjen, så å skaffe en som er typegodkjent bare for å få skilter blir ikke aktuelt. Har ikke planer om hvite skilt på sykkeln min, tenkte jeg bare skulle sjekke om det i heletatt var mulig. Vi bor jo trossalt i Norge og her er det jo "nei nei!.." holdning til alt som har med denslags å gjøre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Du kan (eller kunne) med litt stress og en del papirarbeid få sorte skilt. Men de har veldig begrensa bruksområde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå