scoopy Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 får det ikke til og funke.. funka litt, så føcka jeg det opp med og bestille ferdig oppsett fra telenor.. den nekter og funke med wap og mms med det ferdige dritt oppsettet fra telenor.. og nå får jeg det ikke til og funke når jeg følger denne beskrivelsen til punkt og prikke fra denne siden: http://www.dintelefon.net/ har valgt se t610 og telenor, men det vil ikke.... noen som har noen supertips eller innstillinger de vet funker? har telenor ringkontant. hilsen nybakt, irritert, men fornøyd t610 eier Lenke til kommentar
scoopy Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ok, nå kan vi alle konkludere med at det var litt overgang fra T28 til se t610 av en eller annen merkelig (men helt ok) grunn funket det plutseligt med auto opsettet fra telenor Lenke til kommentar
scoopy Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 herregud hva som skjer... først funker det, så funker det ikke i det hele tatt! huffhuff Lenke til kommentar
scoopy Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 møkka telefon, like før den går i veggen nå altså... flax jeg handla på elkjøp så man kan bytte telefon .. sukk den funker litt iblant, men det går så sinnsykt tregt...gikk fortere tidligere idag når det funka. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har du telenor eller netcom.. Jeg har Telenor og min har funket 110% for 2dager siden men i dag får jeg bare frem: "Servise dosn`t exist" Telenor som sliter i dag? :wink: Lenke til kommentar
scoopy Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Har du telenor eller netcom.. Jeg har Telenor og min har funket 110% for 2dager siden men i dag får jeg bare frem: "Servise dosn`t exist" Telenor som sliter i dag? :wink: seriøst? får jeg og med wap oppsett fra telenormobil.no sin frammside.. hmm får håpe det er så enkelt da.. vil jo ha en tlf som man slipper og legge inn wap opsett i hytt og pine hvert 5min for og surfe Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ja det er garantert ikke noe med telefonen din,men bare slett ALLE oppsettene dine og gå inn på www.dintelefon.no og ta oppsettene på nytt derifra også prøver du i kveld eller morgen å ser om det virker da.. :wink: Lenke til kommentar
scoopy Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ja det er garantert ikke noe med telefonen din,men bare slett ALLE oppsettene dine og gå inn på www.dintelefon.no og ta oppsettene på nytt derifra også prøver du i kveld eller morgen å ser om det virker da.. :wink: hehe skal gjøre det 8) takker Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 GPRS er VELDIG ustabilt både med Telenor og NetCom nå, kan funke 100% i det ene øyeblikket, og ikke i det heletatt i neste! Dette er en av grunnene til at MMS blir gratis ut oktober.... Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har også hatt problemer i dag med gprs,men nå funker det igjen.Det rare er at det gjalt bare T610 telefonen min og ikke Nokian min selv om de har samme oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå