fjarle Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Panasonic er på vei tilbake til Norge, og vi har tatt en titt på det de kommer med. Sniktitt: Panasonic Eluga og Eluga Power Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Flere slike telefoner (og tablets) i tiden framover takk:) Endret 9. mars 2012 av gammalerik Lenke til kommentar
Androidguy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Du så noe som jeg ikke så! :o. Jeg rusla rundt i Boothen og så over telefonene og så bare en haug av Elugaer og dubmphones. Spennende å se hvordan Panasonic gjør det når de kommer på salg Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Flått design må jeg si. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 April er nok svært optimistisk her! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) oye: Det har du jaggu rett i. Den ble glemt fjernet fra faktaboksen. Nå er den fikset (edit) Ser forresten at Gsmarena mener å vite at Eluga Power skal få LED-belysning. Den har et felt under kameralinsen som ser ut som om det kanskje kan bli brukt til noe - det burde iallfall være plass til en dobbel LED der, og så uferdig som produktet virket på messen kan det hende at det kommer fysiske endringer før den er i butikk. Pressemeldingen har imidlertid ikke noen info om kamerabelysning, så jeg jeg lar den være borte i begge faktaboksene her. Androidguy: Spennende at noen tør å vise frem noe som virket såpass uferdig som Eluga Power. Ikoner som ikke var sentrerte på skjermen og veldig smått innhold på en kjempeoppløst skjerm. Vanligvis ønsker ikke selskaper å vise frem modeller som er såpass tidlige, men det kan virke som om Panasonic har ambisjoner igjen. Litt kaos i mobilhyllene er en fin ting, så jo flere produsenter, jo bedre - de presser jo hverandre, og trenden med vanntett/vannavvisende er jo utelukkende bra for oss nordboere Endret 10. mars 2012 av fjarle Lenke til kommentar
HagarTH Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 For å pirke litt: det må vel være lokk over inngangene, og ikke luker? En luke er jo en åpning...... Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Hmm! Ved første ørekast høres det ut som om du har rett, men følgende oppslag på Ordbok.no gjorde meg usikker igjen - så jeg lar artikkelen stå som den er: luke I luke f1 el. m1 (besl med II lukke) 1 lem, liten dør til å stenge en åpning med; en av flere (tre)lemmer til å dekke lasterom med kjellerl- / mannskapet tok av l-ne Lenke til kommentar
Beategus Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg er herved forelsket i designet! Får håpe innmaten er like "fin" ;-) Er en smule lei av iPhone nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg