Espen Jansen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Klovner, flerspiller og galskap på fire hjul er stikkordene her. Les hele saken Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Huff, avskaff det bildet av den klovnen asap, er barn her! Lenke til kommentar
hmyrland82 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Huff, avskaff det bildet av den klovnen asap, er barn her! Heheh good one Lenke til kommentar
Santar Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Synes dette er et bra spill jeg. Føles polert og går smooth. Morsomt gameplay om en tar seg tiden til å sette seg inn i det. Men makan de filmsekvensene er virkelig sensurert kraftig. Virker som de bare tok en saks og klippet vekk halve foten istedenfor bare en stortå. Som liksom bare for å være på den sikkre siden. Skjønner ikke helt logikken, spillet har jo fremdeles 18 årsgrense. Vi europeere tåler altså hypervoldelige God of War 3, men ikke Twisted Metal? Heldigvis er det knapt noe sensurert fra selve gameplayet da. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 det her må skaffes det blir fett... får mixe litt cannibal corpse, mortican,ministry,carcass,napam death og røyke en feit en med noen kompiser. blir topp aften... Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 det her må skaffes det blir fett... får mixe litt cannibal corpse, mortican,ministry,carcass,napam death og røyke en feit en med noen kompiser. blir topp aften... Det var det jeg visste! Man må røyke noe for å være fan av Twisted Metal. =p Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Synes dette er et bra spill jeg. Føles polert og går smooth.Morsomt gameplay om en tar seg tiden til å sette seg inn i det.Men makan de filmsekvensene er virkelig sensurert kraftig.Virker som de bare tok en saks og klippet vekk halve foten istedenfor bare en stortå. Som liksom bare for å være på den sikkre siden.Skjønner ikke helt logikken, spillet har jo fremdeles 18 årsgrense. Vi europeere tåler altså hypervoldelige God of War 3, men ikke Twisted Metal?Heldigvis er det knapt noe sensurert fra selve gameplayet da. Tror nok sensuren skyldes enkelte land i EU, som for eksempel Tyskland. Anyways, spillet er røv alene, men sammen med andre så er det vanvittig moro. Online matchmaking er ganske dårlig for øyeblikket, men dersom de klarer å fikse det, så blir det veldig bra. I split-screen er det helt konge, og definitiv et spill jeg kommer til å ha liggende i vorspiel-haugen, sammen med Mortal Kombat, Mario Kart, Wipeout m.m. Det er den typen spill. Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 God spillmekanikk, og avanserte kontroller der man FAKTISK må bruke hjernen for å være god, er akkurat hva jeg leter etter, og hele poenget for meg med å spille spill. Balanse mellom motpartene er også viktig. Jeg synes også det er merkelig at man nevner gammeldags grafikk i et spill som ekslusivt gives ut til PS3, som i utgangspunktet er utdatert i forhold til pcer som kan gi betydelig bedre grafikk. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Interessant hvordan Gamer.no i de fleste tilfeller klarer å gi PS3-eksklusive spill lavest score blant de fleste store anmeldere. http://www.gamerankings.com/ps3/997850-twisted-metal/articles.html Var en annen på listen der som også hadde gitt samme karakter, 3/5 som tilsvarer 7/10, men da igjen forventer mange kanskje litt mer av en 4/5 score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå