Gå til innhold

Nytt skjermkort til Multiskjermoppsett, eller datafjøl

Anbefalte innlegg

Hei, hei! Tenker på å sette oppe eyefinity/surround med eit par skjermar som eg har liggandes, 17 - 19 - 17 var planen. Har eine 17"'en no, får resten i løpet av helga, den eg har no har ein oppløsning på 1280x1024. Rekner med at dei andre har det og, sia dei hadde beskrivelsen '17"/19" vga skjerm'. Kjøper begge for 50 kr så om dei er heilt ræv så gjer det ikkje så mykje ;)

Har no eit GTX 560Ti, som kun støtter to skjermer, 3 skjermer i SLI, og 4 om du har to som ikkje kjøra SLI. I tillegge er det litt lite minne på kortet, 1024 GB GDDR5, og etter kva eg har forstått så dobler du ikkje minnekapasiteten om du har to kort anten i SLI eller CFX. Har også veldig lyst på ei "datafjøl". Har sitt på ein Jecopix TabOne1, som koster 1100 kr. Trenger ikkje noke fancy smanzy Transformer Prime, eller "The new iPad" Trenger berre eit nettbrett til å surfe og lese email, lese pdf ect. Har ein iPhone4 som eg brukar stortsett heile tida, men litt liten skjerm til tider, og har veldig lyst til å tukle med android, for å utvide kompetansen litt meir ;)

Kunne jo gjort det så enkelt å kjøpe eit ekstra GTX kort, men har diverre ikkje støtte for SLI på HK-et mitt. Har støtte for CFX.

Har tenkt litt på å selge GTX kortet mitt, og då evt. kjøpe eit 7950. Då tenkte eg på å selge GTX kortet for 1500. Dette er då 500 lavare enn orginal pris. Har hatt kortet i 2-3 månar. Og om eg selger det så har eg råd til eit 7950. evt. eit 7870 om det viser seg å ikkje vere så gale.`

Eg veit ikkje kva eg skal prioitere først av skjermkort eller TabOne1. No kjøra eg med eit oppsett på 23" - 17", og då speler eg på 23", og dette går jo heilt fint! hadde eit 5750 før, og pleide å låne skjermen til far min når han var vekke, og kjøre eyefinity med dei to skjermane (23" - 22"). Kjører ofte med mange forskjellige vindug samtidig, gjerne fleire vindug med nettlesaren (i tillegg til faner), og gjerne ein chat eller to, evt. ein pdf fil på eine skjermen og eit dokument på andre, så har absolutt behov for 2 skjermer. Om eg hadde hatt tre, så hadde det ikkje våre så forferdelig stor forskjell, sia 23 tommaren er nesten like stor som to 17 tomarar.

Har alltid drømt om å ha ein tablet, som eg kunne surfe på, lese PDF ect. Kan jo dette med mobilen min, men 3.5" er liiiiit lite til akkurat slike ting.

Kva ville de ambefale?

7870 (2 gb minne)

7950 (3 gb minne)

GTX 560Ti SLI + nytt HK (1 gb minne)

Jecopix TabOne1

To GTX 560Ti er sakt å vere like kraftig som eit 7970, men litt billigare. Er jo fortsatt ikkje støtte for like mange skjermar, eller like mykje minne. (7xxx har støtte for opp itl 6 skjermer per kort.)

Kunne evt. venta på GTX 6xx, og sjå kva Nvidia har å by på, men rekner med at desse blir nokkså dyre.

Lite offtopic spm, klarer du to GTX 560Ti på 500 watt? (Har ein evt. kjøpar av GTX'en min som spør), sjølv har eg 650 watt. ( dette skal vere nokk for to GTX 560Ti )

Når du skal kjøre så store oppløsningar (3840x1024) så er det lurt med mykje ram, men no er jo ikkje 3840x1024 så mykje forhold til 5760x1080 (3xfull hd skjermar). Sannsynligheten for at eg skaffa 3 hd skjermar i nær framtid er meeget liten, og då har eg nokk så feit lommebok at eg kjøpa ny pc. Vist eg kan klare meg med ei 7870 så kjøpa eg det!

Speler for det meste ArmA 2, og ArmA3 når det kjem ut, speler også litt BF3, og det er jo ganske krevjande spel.

ellers så har eg AMD x4 980 @ 3.7 ghz, 8 gb CL9 1600 mhz RAM.

Her er eit Google Doc speadsheet av priser og linker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tviler på at du får solgt den for mer selv om den kommer med 5-10% mer ytelse. det er fortsatt et 560 ti

Fekk faktisk skvisa ut 10 fps meir på arma 2 :D men uansett, har skaffa kjøpar av GTX 560Ti, så det blir solgt i slutten av månden :)

Lenke til kommentar

Foresten, hadde eg tent mykje på å kjøpe eit 7950 for 500 kr meir?

Med mindre du overklokker vil et 7870 komme veldig nærme et 7950 i ytelse.

Overklokket er et 7950 langt bedre.

Hmm, såg også at 7870 ikkje har støtte for CFX så det hadde våre litt kjipt om eg hadde følt for å oppgradere seinare. Har også begynt å få dreisen på overklokking av GPU. Men om eg skal overklokke eit 7950 må eg inivistere litt meir med tanke på at den må ha god kjøleløysing. Kjøleløyinga på mitt nåverande GTX er heilt fabelaktiv! Klokka til 1ghz frå 900 mhz, under 99% load går den ikkje høgre enn 85 grader.

Tenker på å kjøpe i frå ASUS igjen, ASUS sitt 7950 er klokka til 1ghz, så kan tenke meg at eg får den eit stykke der i frå, men kortet er jo enormt! Og tar 3 ekspansjons slotter!

Vi ikkje fått noko spesiell info om 7870... untanom artikkelen på hardware.no...Dei seier jo at 7870 skal ha 1ghz som standard. Får vente litt lengre uti mars og sjå. Er litt spent på GTX 6xx serien, men rekner med at dei vil vere like håplause på multiskjerm oppsett.... Blir nervepirrande å ha to skjermar ståandes bak meg som ikkje blir brukt ei stund framover... :/

Går det foresten an å kjøre 1280x1024 på sidene og 1920x1080 i mitten og få 4480x1024/1080 gjennom eyefinity? når eg har kjørt med 1650x1050+1920x1080 så har eg fått 3300x1050, så tviler litt. Men er ei stund sia sist eg kjøre noko form for EyeFinity.

Lenke til kommentar

meh, Asus har ikke storsatsa på HD 78*0 serien sin :( de har satt på dual slot kjøleren sin på det, men det koster faktisk mindre enn de andre versjonene der ute da (etter det jeg har sett)

:dontgetit: Då er det nesten slik at eg heller vil ha 7950........... PCn min består berre av ASUS og Corsair deler... (med untak av kabinett, hdd og optisk)

Lenke til kommentar

meh, Asus har ikke storsatsa på HD 78*0 serien sin :( de har satt på dual slot kjøleren sin på det, men det koster faktisk mindre enn de andre versjonene der ute da (etter det jeg har sett)

7870 spiser nesten ikke effekt

I forhold til ytelse så er det jo ingen 7xxx kort som eter effekt!

Lenke til kommentar

7870 spiser omtrent 70W mindre enn 7970, 7850 er enda mer imponerende som ligger såvidt over 100W med ytelse over et 560 Ti på 180W TDP.

Lenke til kommentar

7870 spiser omtrent 70W mindre enn 7970, 7850 er enda mer imponerende som ligger såvidt over 100W med ytelse over et 560 Ti på 180W TDP.

Jaja, det er no fortsatt lite vist du samanlikna da med mitt gamle 5750 som krevde vell 300-400 watt.

Lenke til kommentar

Jaja, det er no fortsatt lite vist du samanlikna da med mitt gamle 5750 som krevde vell 300-400 watt.

Et 5750 spiser omtrent 100W, hva er det du har røyket?

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et 5750 spiser omtrent 100W, hva er det du har røyket?

woot? :O Hm... Mulig at eg har lest feil i tilfellet :whistle:

Bruker oppimot 200 watt.

Men jaja, det er ikkje så fryktelig viktig, så lenge alt kjøra fint på 650 watt. Nett no så bruka pcn min 175 watt idle. 300-400 watt under gaming. (har wattmålar i stikkontakta ;) )

Men burde eg heller legge inn 500-600 kr ekstra for 7950? Og kan dette evt. "flashast" til 7970? (Gjorde dette med mitt 5750)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...