Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 viser hele 1.brettet , den er utrolig bra! MÅ sees! http://www.fileplanet.com/index.asp?sectio...=645&file=84732 Lenke til kommentar
pod Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Sikkert rått men eg gidd ikkje å laste over 70MB med ISDN akkurat no. Gleder meg eg og!! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jauda...så brukbart ut det, men jeg vil gjerne se åssen multiplayer-mulighetene blir. Noen som kanskje forteller meg litt om dem. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 om renegade multiplayer. jeg har beta testet renegade i godt over 2 måneder nå. før elsket jeg å spille tribes 2, unreal tournament, counter strike. nå er det umulig å gå tilbake, det blir kjedelig osv. multiplayeren til renegade er mildt sagt det råeste jeg har prøvd. lydene, alt, sinnsykt, gameplayet er det beste og sinnsykt skummelt (blir veldiiiiii avhengig , veeeeeldiiiii fort ) den 15 blir det lansert multiplayer demo som kun kan lastes ned fra http://www.fileplanet.com den inneholder kun et brett :smile: spillet er fantastisk online, gled dere :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 litt forklaring om multiplayeren. westwood studios har konsentrert seg om en multiplayer mode c&c mode. denne foregår slik. du kan velge lag, enten Nod eller GDI, begge lag har hver sin base med barracks, war factory, power plant,tiberium refinery og base defence. Nod har obelisk of light mens gdi har advanced guard tower. brettene er gigantiske men fortsatt oversiktlig. du kan kjøpe forskjellige characters som hver har sin styrke og spesielle våpen. tanks er også mulig å kjøpe (anbefaler å prøve den enorme mammoth tank, er en fryd for øyet og øret, vakkert å se den kjøre forbi. Nod sin stealth tank er ikke verre :smile: ) teamwork belønnes i renegade, og dette er faktisk det første spillet som VIRKELIG spiller på teamwork. alene har du ikke stor sjangs. å rulle avgårde med 4 mammoth tanks mot en Nod base er ganske tøft :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 forrestn, det som styrter i obelisk of light er ikke a-10. det er orca fighter chopper. det som senere styrter i hand of nod er a-10 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå