henrik_t_a Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Har oppdatert min Sensation XE. Ingen problemer! Lenke til kommentar
dizx Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 de fleste med Sensation ( se HTC Sensation tråden her på forumet ) sier at det går kjappere, inkludert meg. Mye mer responsivv osv. Restart telefonen din vis du ikke har gjort det... Jeg har restartet. Jeg tror problemet rett og slett er at jeg har blitt så vant til ipad. S. Telefonen er utrolig mye kjappere enn før! Jeg har riktignok lagt inn Android Revolution.. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-L3jP3xfT Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Etter oppgraderingen har den blitt veldig dårlig på å finne trådlöse signaler. Der hvor jeg hadde fullt för, er det så vidt den slår seg på nå. Feks på jobben. Veldig frustrerende. Andre med samme problem? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Etter oppgraderingen har den blitt veldig dårlig på å finne trådlöse signaler. Der hvor jeg hadde fullt för, er det så vidt den slår seg på nå. Feks på jobben. Veldig frustrerende. Andre med samme problem? Nope, på ingen måte. Gir akkurat like god hastighet som før Lenke til kommentar
mti Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Etter oppdatering til Android 4.0 får jeg ikke logget på sense konto. Det står "telefonen kan ikke koble til htc sense" Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Kjørte oppdateringen på brodern sin sensation. Han synes den ble raskere enn før den så også mer gjennomført ut. Lenke til kommentar
litt Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Er vi helt sikre på at Sensation serien og eldre får HTC Sense 4.0? Ettersom One serien har ulike knapper enn tidligere HTC modeller virker det rart om de skulle kjøre samme systemet? Skal de gjøre knappene ubrukelig på tidligere modeller, eller vil det bli som Sensation og de andre modellene at de får hver sin versjon? Spennende blir det uansett å se hva de kommer med Lenke til kommentar
teitur Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er vel bare søkeknappen som er borte på One serien? Tror uansett det er mindre vedlikehold for HTC hvis alle enhetene bruker samme senseversjon, selv om de ev må legge til funksjon på en ev søkeknappen for noen telefoner. Hva som regnes som markedsmessig smart er derimot kanskje en annen vurdering. Hvorfor skal kundene kjøpe One V/S/X hvis du får de samme funksjonene på sin gamle telefon Lenke til kommentar
Kenneth Egge Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Oppdatrering av HTC Sensation. Hadde ingen problemer med oppdateringen jeg heller. Gikk veldig bra! Men etter oppdateringen, så vibrer tlf når man bruker alt på tlf. Vet noen hvordan man kan skru av dette?????? Lenke til kommentar
Stianlun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har en htc sesation xl mn har ikke fått lastet ned oppdatering. Noen som vet om man må gjøre noe spesielt eller går du bare inn på innstllinger og laster ned som vanlig? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det har ikke kommet noe til XL ennå. Lenke til kommentar
KLB Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Etter å ha hatt denne siste versjonen en stund, må jeg si at jeg er misfornøyd. Tilsynelatende bra i starten, men etterhvert så kommer bugsene. Treg nettleser, et eller annet rart ved restart, dårligere dekning?! Henger ofte, og går til hvitt skjembilde rett som det er. henger seg ved svar på samtaler, og umiddelbart etterpå. Hvordan i "H" blir jeg kvitt driten? 1 Lenke til kommentar
TDV Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Eg har ikkje fått oppdatering til min Sensation endå. 2 veker etter start av utrullinga. herrigud. må de ta så lang tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg