Gå til innhold

Android 4.0 tilgjengelig på HTC Sensation

Anbefalte innlegg

Chrome Beta funker helt fint. Rask er den også, skriver med den nå. Liker også den nye skrift fonten. Noen som vet hva den heter?

Aner du hvordan man slår av mobilvisning i Chrome beta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ganske store problemer etter oppdatering her. Kommer ikke inn i meldinger eller mail da den bare står å loader i evigheter. Generellt er tlf blitt ekstremt treg og åpne og lukke programmer kan ta så mye som 30 sekunder hvor det henger.
Har du prøvd en ekstra restart? Det hjalp for meg.
Var Sense som krasjet, men fikk det til uten at jeg helt hva jeg gjorde her.

Hvordan vet du at det var Sense som kräsjet? Klarer du å huske hva du gjorde? Jeg har noe av det samme problemet..

Det kom opp en melding om at det var et eller annet problem med Sense (husker ikke ordrett hva som stod) og det måtte restartes.

Trykket ok og ingenting mer skjedde, men plutselig etter noen minutter fungerte alt og har fungert siden.

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer ikke dette til Sensation XL samtidig? Kjipt! :p

Det skal ha kommet tror jeg? Har du prøv å oppdatere manuelt?

Har prøvd å sjekke etter oppdatteringen manuelt (via instillinger - om telefonen....) Men ikke noe der gitt :(

So far, we've received confirmation of the Android 4.0 update being seeded to Sensation XE units in Germany and the Nordic countries

http://www.gsmarena.com/htc_sensation_xe_android_40_ics_update_now_seeding-news-3954.php

Weird huh..

Lenke til kommentar

Har problemer med oppdatering av HTC Sensation. Lastet først ned noe, så restartet den og nå har den stått i 2 1/2t med samme bildet på skjermen; et utropstegn og en Android-robot!?

Skal jeg tørre å slå den av/på? Hvor lang tid tar oppdateringen normalt?

Lenke til kommentar

Min lastet ned på noen få sekunder ( 70 Mbits over wifi ftw ) så tok det 5 minutter før jeg kunne bruke ICS(til telefonen hadde oppdatert seg ferdig og skrudd seg på). Har jeg en Super sensation? :p

Innlegg 555 FTW.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Eg oppdaterte til Ice cream i går, og alt verka fint, heilt til eg fant ut at det ikkje lenger kjem opp den "bobla" når du f.eks har eit ubesvart anrop der det står namn og nr. Eg gjekk så inn på innstillingar -> personvern -> lås skjerm og såg at alt var haka av slik det skal ver, men likevel kjem det ikkje opp. Korleis går eg det tilbake? Eller må eg eventuelt berre venta på den nye oppdateringa av Sense for at det skal fungere 100%? :( Ein liten bagatell, men litt dumt likevel. Takk for hjelp på førehand!

-A

-

Lenke til kommentar

Er det noe nytt på strømsparing?Det jeg har savnet med Android er muligheten til å spare strøm med å kun bruke vanlig GSM til vanlig bruk, og automatisk tilkobling til 3G når man surfer.Android 2.3.5 tillater ikke å skille på kun GSM til vanlig bruk og automatisk bruke 3g nettett ved surfing. Denne funksjonen er på vanlige mobiler.Ved å kun bruke GSM nettett til vanlig bruk, sparer man merkbart standby og taletid. Ulempen er at man i så fall manuelt må slå over til 3G i menyen ved surfing.Ble forøvrig imponert over HTC kundeservice i dag. PS: Oppdatering til Desire S kunne visst forventes før sommeren.Erfaringer på A4.0 om eventuell bedre batteribruk, bedre nettleser (den integrerte) og bedre minnebruk ønskes.

Ja. De har fjernet hele powersave muligheten, og i tillegg gjør oppdateringen telefonen tregere. Jeg har en HTC Sensation. Jeg skjønner ikke hvorfor folk roper hurra for denne oppdateringen, det er jo ikke blitt noe bedre enn før. Helt utrolig. Latency er fremdeles vanvittig, og alt føles som sirup.

Jeg er lei av å vente nå, og tror jeg dumper Android til fordel for enten iphone eller winphone. Jeg har hatt ipad en stund, og touch-responsen der er utrolig mye bedre enn på Android.

Lenke til kommentar

Er det noe nytt på strømsparing?Det jeg har savnet med Android er muligheten til å spare strøm med å kun bruke vanlig GSM til vanlig bruk, og automatisk tilkobling til 3G når man surfer.Android 2.3.5 tillater ikke å skille på kun GSM til vanlig bruk og automatisk bruke 3g nettett ved surfing. Denne funksjonen er på vanlige mobiler.Ved å kun bruke GSM nettett til vanlig bruk, sparer man merkbart standby og taletid. Ulempen er at man i så fall manuelt må slå over til 3G i menyen ved surfing.Ble forøvrig imponert over HTC kundeservice i dag. PS: Oppdatering til Desire S kunne visst forventes før sommeren.Erfaringer på A4.0 om eventuell bedre batteribruk, bedre nettleser (den integrerte) og bedre minnebruk ønskes.

Ja. De har fjernet hele powersave muligheten, og i tillegg gjør oppdateringen telefonen tregere. Jeg har en HTC Sensation. Jeg skjønner ikke hvorfor folk roper hurra for denne oppdateringen, det er jo ikke blitt noe bedre enn før. Helt utrolig. Latency er fremdeles vanvittig, og alt føles som sirup.

Jeg er lei av å vente nå, og tror jeg dumper Android til fordel for enten iphone eller winphone. Jeg har hatt ipad en stund, og touch-responsen der er utrolig mye bedre enn på Android.

de fleste med Sensation ( se HTC Sensation tråden her på forumet ) sier at det går kjappere, inkludert meg.

Mye mer responsivv osv. Restart telefonen din vis du ikke har gjort det...

Lenke til kommentar

de fleste med Sensation ( se HTC Sensation tråden her på forumet ) sier at det går kjappere, inkludert meg.

Jeg har restartet. Jeg tror problemet rett og slett er at jeg har blitt så vant til ipad.

S.

Lenke til kommentar

Jeg har restartet. Jeg tror problemet rett og slett er at jeg har blitt så vant til ipad.

S.

Jeg syntes Sensation er raskere en Ipad nå jeg..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...