Gå til innhold

Android 4.0 tilgjengelig på HTC Sensation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smertefri oppdatering her også. Eneste som trøblet seg var Dropbox som etter oppgraderingen krasjet uansett. Stakk innom Play Store, og update på den, så var den god som gull igjen.

Etter at mobilen har fått kommet seg "til ro", ser ICS og Sense 3.6 ut til å være ganske så smooth. Sense 4.0 er på ønskelisten, dog.

Bonusglede: Fint å få lov å installere Chrome Beta nå.

Lenke til kommentar

Synes i grunnen alt gikk mye raskere nå, og grensesnittet virker mye renere.

Er også ganske fornøyd med den originale nettleseren til HTC Sensation, men har lastet ned Chorme Beta for å se om den er bedre.

Greier ikke helt å venne meg til den. Hva er den store fordelen med denne?

Greier heller ikke finne ut hvordan man slår av "mobilvisning" i chrome beta. Noen som kan fortelle meg dette?

Lenke til kommentar

Er det noe nytt på strømsparing?

Det jeg har savnet med Android er muligheten til å spare strøm med å kun bruke vanlig GSM til vanlig bruk, og automatisk tilkobling til 3G når man surfer.

Android 2.3.5 tillater ikke å skille på kun GSM til vanlig bruk og automatisk bruke 3g nettett ved surfing. Denne funksjonen er på vanlige mobiler.

Ved å kun bruke GSM nettett til vanlig bruk, sparer man merkbart standby og taletid. Ulempen er at man i så fall manuelt må slå over til 3G i menyen ved surfing.

Ble forøvrig imponert over HTC kundeservice i dag.

PS: Oppdatering til Desire S kunne visst forventes før sommeren.

Erfaringer på A4.0 om eventuell bedre batteribruk, bedre nettleser (den integrerte) og bedre minnebruk ønskes.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Jeg elsker ting som er stilrent. SPOT ON Google, dere har lyktes igjen. ( Må legge til at det begynner å bli/ er like ryddig som IOS nå. Man kan lage grupper med apps på forsiden! :)

Bare dra en app oppå en annen app, så har du en gruppe.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Hmm.. Gå på Innstillinger > Apper > Kun kjørende > så ser du nederst på skjermen om du bruker mye RAM. Akkurat nå bruker jeg 407MB.. Om du bruker mye mer en det såer det mest sannsynelig at du bruker for mye RAM og må avslutte programmer.

Lenke til kommentar

Har ganske store problemer etter oppdatering her. Kommer ikke inn i meldinger eller mail da den bare står å loader i evigheter. Generellt er tlf blitt ekstremt treg og åpne og lukke programmer kan ta så mye som 30 sekunder hvor det henger.

Har du prøvd en ekstra restart? Det hjalp for meg.

Lenke til kommentar

Har ganske store problemer etter oppdatering her. Kommer ikke inn i meldinger eller mail da den bare står å loader i evigheter. Generellt er tlf blitt ekstremt treg og åpne og lukke programmer kan ta så mye som 30 sekunder hvor det henger.

Var Sense som krasjet, men fikk det til uten at jeg helt hva jeg gjorde her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvd å slå telefonen av og på? Hadde samme problemet etter oppdateringen, men etter jeg slo den av/på så er den snappy.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Lastet ned Android 4.0 til min HTC Sensation i går ca kl. 22.30 tok 45 minutter og få Android 4.0 til min HTC Sensation.

alt er mye bedre nå som jeg har fått Android 4.0.

den er mye raskere en før er nå min mening

I LOVE HTC med Android 4.0

Logg inn

Søk

Omtrent 298 000 000 resultater (0,10 sekunder)

Logg inn

Søk

Omtrent 298 000 000 resultater (0,10 sekunder)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-L3jP3xfT

Jeg har også fått store problemer etter oppgraderingen. Den begynner å laste uansett hva jeg gjör. Alltid etter jeg forlater en app eller fra innstillinger blir skjermen hvit med den grönne htc-logoen för den laster i 20 sek. Har prövd å restarte den mange ganger. Hjelper ikke.. Hver gang jeg restarter kommer det en beskjed om at "Android oppgraderes. Optimaliserer 1 av 16" Ofte kommer det også en röd "ramme" rundt skjermbildet i et millisekund da jeg trykker rundt. Er ikke fornöyd. Vet ikke hva jeg skal gjöre. Telefonen kan ikke brukes sånn som den er nå.. Er foresten en HTC Sensation.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-L3jP3xfT
Var Sense som krasjet, men fikk det til uten at jeg helt hva jeg gjorde her.

Hvordan vet du at det var Sense som kräsjet? Klarer du å huske hva du gjorde? Jeg har noe av det samme problemet..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...