Viper_Toffi Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hei, jeg har virkelig blitt hekta av å ta veldig mangen bilder og legge dem sammen til TimeLapse video, her er min siste video, hva synest dere? - Her er flere TimeLaps av meg: - http://www.flickr.com/photos/temafoto/sets/72157629366907375/with/6775424830/ Takk for at du tok deg tid til å se på mine bilder. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fine motiver, men veldig overredigert med tanke på farger. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Som Al Capone nevner så er fargene det første jeg reagerer på. Alt for mye for min del. Lapsen i seg selv er fin. Lenke til kommentar
Viper_Toffi Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Hei, takker, ja det er litt mye farge på en dal av dem, men synest dere at alle delene har for mye farger? Er det noen dere synest er ok? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Segment #1: Fin komposisjon, liker at du har bevegelsen mot høyre. Men synes fargen på himmelen er litt for sterk. Segment #2: Grei komponering på dette. Hva er det som lyser opp til høyre i bildet? Fortsatt litt for sterke farger for min smak. Segment #3: Morsom liten sak. Alltid spennende med mye bevegelse. Skulle likt å ha sett mer av den. Fargene virker også mye mer behaglig i den. Segment #4: Denne har potensiale til å bli utrolig bra. Liker alt ved bildet utenom de sterkt overdrevne fargene Segment #5: Veldig kult. Liker vinkelen. Her fungerer det med fargene også. Segment #6 (Siste): Det beste klippet i timelapsen. Fargene er spot on. Stilig med den litt disige looken. Vannmerke: Ville ikke hatt det med. Det trekker hele tiden øynene ned mot høyre. Musikk: Liker musikken du har valgt. Men du har en del forskjellig hastighet på klippene. Første klippet feks hadde det passet med en rolig sang. Mens klipp nummer to fungerer veldig bra sammen med sangen. Så er det bare å finne en mellomting. Kanskje prøve å ta timelapsene i samme hastighet. Selv om dette ikke alltid er like enkelt. Alt i alt så er det en grei timelapse, men ikke noe mer en det. Nå har du fått mitt synspunkt. Er kun mine meninger, og det er ikke sikkert at andre er enig i det jeg sier. Endret 9. mars 2012 av Hille 1 Lenke til kommentar
Viper_Toffi Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Segment #1: Fin komposisjon, liker at du har bevegelsen mot høyre. Men synes fargen på himmelen er litt for sterk. Segment #2: Grei komponering på dette. Hva er det som lyser opp til høyre i bildet? Fortsatt litt for sterke farger for min smak. Segment #3: Morsom liten sak. Alltid spennende med mye bevegelse. Skulle likt å ha sett mer av den. Fargene virker også mye mer behaglig i den. Segment #4: Denne har potensiale til å bli utrolig bra. Liker alt ved bildet utenom de sterkt overdrevne fargene Segment #5: Veldig kult. Liker vinkelen. Her fungerer det med fargene også. Segment #6 (Siste): Det beste klippet i timelapsen. Fargene er spot on. Stilig med den litt disige looken. Vannmerke: Ville ikke hatt det med. Det trekker hele tiden øynene ned mot høyre. Musikk: Liker musikken du har valgt. Men du har en del forskjellig hastighet på klippene. Første klippet feks hadde det passet med en rolig sang. Mens klipp nummer to fungerer veldig bra sammen med sangen. Så er det bare å finne en mellomting. Kanskje prøve å ta timelapsene i samme hastighet. Selv om dette ikke alltid er like enkelt. Alt i alt så er det en grei timelapse, men ikke noe mer en det. Nå har du fått mitt synspunkt. Er kun mine meninger, og det er ikke sikkert at andre er enig i det jeg sier. Hjertelig takk for så god tilbakemelding, dette er nettop det jeg trenger for å utvikle meg videre. :-) Skal prøve å svare litt på det du spør om. Lysene på sekvens 2 er noen lyskastere som stå til høyre for kameraet, som kommunen har installert for å lyse opp elven om natten. Ikke helt heldig for fotografering. Sekvens 3 er så kort, fordi jeg gikk tom for minne kamasitet på minnekortet. :-( Men har nå kjøpt et større og raskere minnekort. Den siste sekvensen er det jeg selv er mest fornøyd med også. Jeg bør gå gjennom alle bildene igjen og justere dem, mangen har for sterke farger, så kan jeg også justere hastigheten på hver enkelt i forhold til musikken med å endre antall bilder i sekundet. Igjen tusen takk. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå