MorganGaming Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 kjøpte et spill for noen dager siden på games on demand og m$ har ikke trekt eller krevd penger for varen :O Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 xbox 360. har enda ikke blitt trekt for penger Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Heldig. Kanskje du betalte med MS points? Sikkert ikke men. Jeg pleier alltid bruke points for det blir billigere enn å bruke kort. Kjøper man poeng fra utlandet så tjener man nesten 30-40%. Altså, et spill som koster 149kr, koster cirka 100kr med points kjøpt fra utlandet. Så hvis spillet koster 500/600kr så blir det en del penger å spare. Endret 10. mars 2012 av Knuttsen Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 det skjedde igjen når jeg kjøpte borderlands. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 det skjedde igjen når jeg kjøpte borderlands. Du får kjøpe opp alt som er der før de finner ut, hehe. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 det skjedde igjen når jeg kjøpte borderlands. Du får kjøpe opp alt som er der før de finner ut, hehe. ikke vet jeg hva som skjer. kanksje M$ gjør noe hyggelig for en gangs skyld? men for pengene jeg ikke ga for borderlands gikk til army of two tfd. Lenke til kommentar
Long Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Er det riktig bankkort som blir trukket da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Eller så kan det jo hende at de bare er trege med å trekke pengene? Det har skjedd mer enn en gang at jeg har sjekket kontoen og hatt overraskende mye, for så å finne ut at de bare reserverte og trakk pengene sent... Ikke Microsoft, men diverse andre firmaer =P Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 alt av regninger er betalt så det er ikke "problemet. tror ikke de kommer til og trekke penger, for de har ALLTID trekt med en gang før. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Føreslår du berre held fram med å handle! Det er vanleg prosedyre at pengane vert reservert, og så trukken ved eit seinare tidspunkt. Det har skjedd meg kvar gong. Eine gongen gjekk det godt over ei veke før pengane til slutt vart trekt. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 enda ikke trekt :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå