Øystein.F. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kroppen seier nei, men magen seier alltid ja. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Leech, sier du. *sjekker på youtube* Hørtes ikke helt uninteressant ut... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hva med å ta seg en tur innom Crytek standen? Lenke til kommentar
Warhead Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) "Min første tanke var at dette var noko Lasse fann i søppelbøtta, men han betalte visst nok pengar for det." Hmm, burger med potedes, what's not to like? SF er virkelig en verdensby, aldri kjedelig, kunne gjerne ha bodd der Endret 9. mars 2012 av Warhead Lenke til kommentar
CWH Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Mitt Koss headsett kostet 200 kroner. Tror noen har prøvd å lure deg for 300 spenn Øystein;) Andre headsett har jeg funnet i samlekurvene på Clas Ohlson...du vet ingenting koster mer enn 50 kroner i kurven. Men med nedsatt hørsel og musikksmak funker det helt fint. Leech? Har ikke hørt dem. Hvillken Hits For Kids finnes de på? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Mitt Koss headsett kostet 200 kroner. Tror noen har prøvd å lure deg for 300 spenn Øystein;) Andre headsett har jeg funnet i samlekurvene på Clas Ohlson...du vet ingenting koster mer enn 50 kroner i kurven. Men med nedsatt hørsel og musikksmak funker det helt fint. Leech? Har ikke hørt dem. Hvillken Hits For Kids finnes de på? Kondolerer. Du skal ikkje sjå bort frå at det er headsettet ditt som har satt ned både hørsel og musikksmak. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Usedvanlig het innledning. Skal ikke se bort fra at nettopp den seansen dukker opp i introen til en heller grisete film. Alle asiaterne som senere dukket opp fikk meg bare til å knise. Alltid godt å vite at dere får i dere mat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå