Zemeckis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Noen software filer som ikonen tidligere var filtypen "program" og så ut som(En pc sjerm med blå sjerm og en diskett pakke vedsiden av) har blitt om til et annet ikon(vindu lignede ikon) Og når jeg prøver å åpne disse, oppstår disse problemene: masse tegn(java lignede skrift eller noe sånt) og deretter står det: startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, KERNEL32.DLL. Eller Filen: D:Hollywoodhair.exe er ikke et gyldig win32-program. Eller hvis jeg har brent en slik fil på en cd, kommer det en feil raport vindu: feilen er: Feilsignatur Appname: daz cleopatra.exe AppVer:0.0.0.0 ModName: kernel32.dll ModVer:5.1.2600.0 Offset: 0000d7 Disse filen virket helt fint på Win-Me! Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 denne meldingen kommer fordi at programmet ikke støtter XP. har fått det noen ganger jeg også, men de fleste programmene støtter jo XP i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå