MKgrublere Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er du lei av store og tunge fotosekker? Lanserer kompakte fotovesker Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ugg! De grønne var like fine som noen knæsjrosa sekkene? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Rosa er vel mer egna som kamuflasjefarge i et ubant miljø enn grønt Den ryggsekken så egentlig grei ut. Kunne kanskje vært ørlite større. Lenke til kommentar
iau Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Skulle ønske det ville komme noen sekker i størrelses 30 liter som med mindre plass til fotoutstyr og mer til annet. Det er jo ikke alltid man ønsker å dra med flere objektiver. Har hatt en annen av LowePros (Orion?), men det var jo ikke akkurat plass til annet enn en matpakke i toppdelen, samtidig som bunnen ble unødvendig stor og klumpete for min bruk. Foretrekker å legge kameraet i et tynn Crumpler-trekk i min 30 liters Hagløf Tight-sekk. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Rop ut hvis noen ser de her i levende live ? Bildet øverst i artikkelen og de på Lowepro sin hjemmeside er rimelig identiske, og på de er det ingen grønnfarge å spore men derimot grå. http://www.lowepro.com/eventmessenger#!prettyPhoto[PRL150]/6/ Lenke til kommentar
3irik Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Da er event messenger 150 bestilt! Gleder meg til å få en bag som både passer asus prime'n min OG kamera uten å være grusomt stor :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg