Kharan Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Weebl: ME3 skulle opprinnelig lanseres høsten 2011. EA ga derimot Bioware et halvt år ekstra med finpuss. Man kan ikke skylde på EA her. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan være bioware kunne ha tenkt seg enda 6 måneder til... Mass effect 1 og 2 var begge skikkelig polerte spill, vil ikke si samma om me3, det er et bra spill men det føles "rushed" liksom. Og så var det vel en manuslekasje på et tidspunkt også? lekkes manus så skriver man jo gjerne om deler slik at det ikke kan spoiles ved release liksom... No matter what, ingen spillstudio under EA klarer å slippe like bra innhold i etterfølgere i en suksessfull serie. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Muligens multiplayer som har spist opp en for stor del av budsjettet? Vet at BW har nektet for at multiplayer skulle ta en bit av kaka, men hvorfor ikke bruke pengene til ekstra strø på singelplayer kaka? Når det er sagt så er multiplayer veldig gøy. Anbefales virkelig. har nok brukt mer tid på det enn singleplayer delen Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Kan være bioware kunne ha tenkt seg enda 6 måneder til... Mass effect 1 og 2 var begge skikkelig polerte spill, vil ikke si samma om me3, det er et bra spill men det føles "rushed" liksom. Helt enig her. Jeg finstuderte aldri ME2 så kan ikke utale meg der, men det var umulig å ikke se alle snarveiene tatt i ME3, spesielt bruk av sprites. Endret 11. april 2012 av Vizla Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Syns det mest irriterende i ME3 utenom historien (den er jo kort sagt elendig) var alle cutscenes som var "pre-rendered," at spillet ser mer enn dobbelt så bra ut utenom cutscenes hjelper ikke akkurat på opplevelsen Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Jeg bare lurer, jeg fullførte ME3 og jeg fikk kun et valg, det var å skyte på den glassgreia til høyre, jeg så bare at at hele jorden ble brent opp. er det den verste endinga som er mulig i ME3? Endret 22. april 2012 av Dore123m Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det er vel det. Skjønt det ikkje er store forandringa ellers. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Med tanke på hvor tilfeldig slutten var, håper jeg på en ME til. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Med tanke på hvor tilfeldig slutten var, håper jeg på en ME til. Jeg tror den var ganske nøye gjennomtenkt, men hvor god idéen var og hvor god presentasjonen av den var er noe helt annet. Det kommer et nytt ME, slutten legger ganske bra opp til et MMO. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Til ein MMO? Ja, begynne alle i Sol systemet og jobbe derifra? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Med tanke på hvor tilfeldig slutten var, håper jeg på en ME til. Jeg tror den var ganske nøye gjennomtenkt, men hvor god idéen var og hvor god presentasjonen av den var er noe helt annet. Det kommer et nytt ME, slutten legger ganske bra opp til et MMO. enig der, og Bioware tør ikke kommentere dette så veldig pga at de kommer med en til det universet og følelsene spillerne har fått levert er "priceless" Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Med tanke på hvor tilfeldig slutten var, håper jeg på en ME til. Jeg tror den var ganske nøye gjennomtenkt, men hvor god idéen var og hvor god presentasjonen av den var er noe helt annet. Det kommer et nytt ME, slutten legger ganske bra opp til et MMO. enig der, og Bioware tør ikke kommentere dette så veldig pga at de kommer med en til det universet og følelsene spillerne har fått levert er "priceless" Du mener det var "priceless"? Tror det er en stor andel av tidligere Mass Effect-fans som ikke har lyst til å spille et nytt spill i serien nå. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Med tanke på hvor tilfeldig slutten var, håper jeg på en ME til. Jeg tror den var ganske nøye gjennomtenkt, men hvor god idéen var og hvor god presentasjonen av den var er noe helt annet. Det kommer et nytt ME, slutten legger ganske bra opp til et MMO. enig der, og Bioware tør ikke kommentere dette så veldig pga at de kommer med en til det universet og følelsene spillerne har fått levert er "priceless" Du mener det var "priceless"? Tror det er en stor andel av tidligere Mass Effect-fans som ikke har lyst til å spille et nytt spill i serien nå. Jeg mener at det er jeg velger å tro at Bioware har noe på lur. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det er ikkje det at eg ikkje trur Bioware har noko på lur... men eg har forferdelig lite til overens med Bioware etter den patetiske greia av ein avslutning. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 det er akkurat der jeg stusser, hvorfor la 5 min ødelegge for flere titalls timer med spilling? ingen er dumme nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ingen er dumme nok? Om du seriøst meiner det så kan du likegjerne skru av internettet om du er såpass trangsynt. :/ 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 jeg har også troa på at bioware har noe på lur, men jeg tror også at bioware er holdt nede av EA og dermed så har jeg ikke troa på bioware lengre heller, hadde de ikke vært "indoktrinert" av EA så har jeg sett fram til mer Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 det er akkurat der jeg stusser, hvorfor la 5 min ødelegge for flere titalls timer med spilling? ingen er dumme nok til å gjøre det. Nesten hele Mass Effect 3 er fylt med elendig gameplay, karakterutvikling og historie. Det er ikke snakk om 5 minutter, men heller 20-25 timer med "spill" (i den grad man kan påstå ME3 er et spill og ikke en historie uten innflytelse på resultatet) som har ødelagt serien. Mass Effect 2 var ikke særlig bra fra et historie-perspektiv, men gameplayet var i det minste ikke forenklet på alle mulige måter og vi hadde noe karakterutvikling, Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 det er akkurat der jeg stusser, hvorfor la 5 min ødelegge for flere titalls timer med spilling? ingen er dumme nok til å gjøre det. Nesten hele Mass Effect 3 er fylt med elendig gameplay, karakterutvikling og historie. Det er ikke snakk om 5 minutter, men heller 20-25 timer med "spill" (i den grad man kan påstå ME3 er et spill og ikke en historie uten innflytelse på resultatet) som har ødelagt serien. Mass Effect 2 var ikke særlig bra fra et historie-perspektiv, men gameplayet var i det minste ikke forenklet på alle mulige måter og vi hadde noe karakterutvikling, Jeg fikk ikke samme inntryk, så vår diskusjon kommer til å ende med at begge går irritert til sengs. jeg foreslår at vi legger denne på is Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Altså, på en slags bisarr måte tror jeg kanskje at Bioware har skapt en av de beste sluttene gjennom tidene. Alt tyder på at det er denne reaksjonen de ønsker. Masse spekulasjoner, og de hinter hele tiden til at dette ikke slutten, og at vi har mye godt i vente. Denne DLC-en var nok planlagt lenge før fansen ble rasende over slutten. Nå har ikke jeg lest innleggene i denne tråden, men jeg vil anbefale alle skeptikere å se denne videosnutten og tenke seg om flere ganger: http://www.youtube.com/watch?v=ZZOyeFvnhiI&feature=fvwrel Endret 26. april 2012 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå