Fridtjof123 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg har planer om å kjøbe meg en ny smart telefon. Jeg har sett på en rekke tester og jeg tror valget står mellom sonys xperia active og motorola defy plus. For meg er det viktig at telefonen er brukervenlig. I tilleg er jeg mye rundt i naturen og på sjøen. Det er derfor viktig at telefonen tåler vann. Jeg hadde blitt veldig glad om noen kunne hjelpe meg å finne ut hvilken av telefonene som passer meg best. Jeg er også åpen for andre telefon-valg. Lenke til kommentar
virrum audio Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Disse to alternativene er testet opp mot hverandre på amobil. Husker ikke vinneren, men du finner det nok ganske greit mrd et søk. Personlig ville jeg valgt xperia. Grunnlaget for det er flere bekjente som er kjempe fornøyd med denne, og dårlige erfaringer med defy rundtomkring på nett med avviste reklamasjoner på fuktskader ol, hvilket denne i teorien ikke skal kunne bli. Lykke til med valget:-D Lenke til kommentar
Fridtjof123 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Ty, Tror nok jeg går for Xperia. God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå