Aileronroll Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hei. Er nødt til å få litt ærlig tilbakemelding her. Litt om meg: Er en mann på 22 år, opprinlig fra oslo, studerer på NTNU i Trondheim. Er høy (192cm), slank og er ikke ukjent med å bli kalt både kjekk og pen, noe jeg får bekreftet i tide og utide på byen. Mine venner omtaler meg som intelligent, utadvendt, vittig og morsom. Jeg mener ikke å høres overlegen ut, men jeg tror i utgangspunktet at jeg har ganske mange egenskaper som taler i min fordel. Men, selv om jeg på mange måter er utadvendt, finnes overhode ikke redd for å snakke i forsamlinger, så er det ofte et "skuespill" men..., mitt kjærlighetsliv er en katastrofe. En fiasko uten like. Jeg har aldri hatt et forhold i hele mitt liv. Jeg har datet en del jenter, men det blir som regel med et par dater før jentene takker for seg. Sjeldent jeg rekker å gjøre meg opp noen mening om en jente før de har bestemt seg for at jeg ikke er noe å satse på. Mitt "høydepunkt" på kjærlighetsfronten var en flørt jeg hadde som varte fem-seks uker. Det var med en jente som for det første var nesten tre år yngre, samt at hun virket veldig uerfaren på guttefronten. Kanskje ikke jeg er rett person til å kalle andre for "uerfarne", men det var nettop det som gjorde meg litt betatt. Hun uttrykket en veldig glede over å ha møtt meg, og det ga meg selvtilgitt og ikke minst, trygghet. Jeg følte jeg visste hvor jeg hadde henne. Det de fleste jenter jeg har datet har til felles er at de som regel har vært venninner av mine venninner, evt. venninner av dama til kompiser. Jenter jeg i utgangspunktet ikke kjenner som jeg har møtt på vors eller lignende hvor jeg har mannet meg opp og prøvd meg (og i noen tilfeller blitt sjekket opp), fått et telefon-nummer og innvitert de på en kaffekopp. Første date er noe jeg, merkelig nok synes er kjempe-artig. Av en eller annen grunn får jeg det alltid til! Jeg er i mitt ess, klarer å være morsom, har aldri noen pinlige stillheter. Alle mine første dater har vært suksesser! Andre date derimot går det ofte nedoverbakke. Om ikke nødvendigvis på selve daten, så i ettertid. Jeg har tenkt at jeg kanskje senker skuldrene litt på andre date og dermed fremstår kjedeligere? Jeg er nok redd for å bli såret. Det å bli sviktet er noe jeg smertelig har erfart et par ganger for mye i løpet av oppveksten. Jeg blir fort usikker på meg selv hvis jeg føler meg usikker på hvor jeg står i forhold til en jente. Det å bli kontant avvist takler jeg overraskende ganske bra, men følelsen av å ikke vite, den gnager noe hemningsløst på meg. Jeg er av typen som svever på en sky så fort jeg føler det går bra, men som virkelig ramler langt ned så fort jeg føler det ikke går veien. Jeg kan fort bli litt defensiv, noe jeg er ganske sikker på at heller ikke taler til min fordel. Har drevet å små-flørtet litt med en jente i det siste, en jente jeg egentlig ikke er noe interessert i å bli sammen med av mange grunner. Egentlig vet jeg med meg selv at hun er en "nødløsning" fordi jeg er sultefôret på kjærlighet og at dette stilner sulten. Tror egentlig hun har mistet interessen for meg, og selv om jeg ikke føler noe for henne, så vil jeg ikke at hun skal forsvinne fra meg heller. Føler hun er litt avvisende, og da blir det til at jeg forteller henne at hun bare må si det som det er hvis hun ikke er interessert. Vet dette er dumt og at jeg bare burde gi faen rett og slett. Er jeg en psycho kontrollfreak eller bare et nervevrak når det kommer til jenter...? evt. begge deler! jeg vet ikke om dette innlegget gir noe mening i det hele tatt. Om ikke annet, så har jeg hvertfall fått lettet brystet litt, det hjelper i det minste . Bruker alt for mye tid og energi på å tenke på dette. Blir motløs og nedfor av det. Hvis det er noe som er uklart eller noe jeg må forklare bedre, rop ut Endret 8. mars 2012 av Aileronroll 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hva gjør du på datene? Å ta kaffe etter kaffe på hver date er etter min mening veldig kjedelig. Etter første date prøver jeg å få dem med hjem til meg, evnt. invitere dem rett hjem på andre date. Eskalerer du i det hele tatt situasjonen? Fysisk berøring, øyekontakt, nærhet, sex? De aller fleste jentene vil at du skal ta situasjonen videre. Ofte er de redde for avvisning, forventer at mannen skal lede, bryr seg mye om hva andre tenker om henne når hun "sjekker opp" en gutt etc. Du trenger ikke nødvendigvis å føle noe med en jente. Følelser kan komme senere etter dere har holdt på en stund. Ellers er det vanskelig å vite hva du gjør feil siden jeg ikke kjenner deg. Ser du også bor i Trondheim, kanskje jeg ser deg på byen? Lenke til kommentar
Glajinta Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skjønner at dette plager deg. Kaffe første date, og andre date? Nærhet er viktig det også, dere kan se på film og hvis hun vi kan hun sitte i armkroken, det er ikke mere som skal til. Øyekontakt er også veldig viktig som han over her sier. Jeg hadde satt pris på øyekontakt det er en ting som er sikkert. Og du er sikkert morsom.. Men be dem med hjem og lag mat eller se film. Skjønner også at du føler deg nedfor. Men da tenker je sånn er det virkelig verdt det? Du fortjener noe MYE bedre enn de du har hatt i allefall.. Det er sånn du MÅ tenke! Da kan det fort hende at det gjør det lettere. Lenke til kommentar
Aileronroll Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Takker for svar . Eskaleringen har jeg ingen problemer med! Hvis jeg liker jenta begynner med litt forsiktig fingerflørting og hvis situasjonen tillater det, legger armen rundt henne. Avslutter med litt små-kyssing, men har aldri innvitert en jente hjem på første date. Kjører ikke kaffe-date på andre date, bare så det er sagt . Andre date har jeg stort sett hatt hjemme, enten har jeg innvitert henne til meg eller omvendt. Film eller bare random TV-titting i armkroken er standard. Jeg må rett og slett bare ut å jakte mer tror jeg, gi litt mer blaffen, men er ikke så ofte jeg møter jenter jeg føler "oi, hun har jeg lyst til å bli bedre kjent med". Herregud, jeg går på en skole dominert av jenter, i teorien burde jeg ikke ha noen problemer med å møte jenter. Lenke til kommentar
Glajinta Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 hmmm.. Ja.. Men ta med henne hjem og lag mat! En jente setter pris på en mann som kan lage mat Hoho! trenger jo ikke å være noe vanskelig noe:) Gå på jakt! Det er kanskje lurt og finn den rette! Finn den som er verdt deg! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hva skjedde med kjærestegarantien til NTNU, dette må du klage på! 2 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Du skal hvertfall ha for at du i det minste prøver Men hvor ofte tar du kontakt med jentene når dere dater? Er det alltid du som tar kontakt? Er du alltid tilgjengelig? "Føler hun er litt avvisende, og da blir det til at jeg forteller henne at hun bare må si det som det er hvis hun ikke er interessert." Jeg vet det er vanskelig, men du må la være å spørre om dette. Det dreper stemningen totalt, og setter press på den andre parten om at det "er noe der" mellom dere, hvis du skjønner hva jeg mener. Kan det ha noe med at datene føles for mye som date? At det rett og slett går for fort frem? Prøve å ta det litt roligere i svingene kanskje, få henne med på andre ting. Du kan jo si du skal i byen og se etter et nytt par med bukser, og spørre om hun vil være med og hjelpe deg. Få med på trening, joggetur etc. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Dater er som en vekt, utfallet er ukjent. Men det fins en type "date" som bare går en vei, det er bestillingsvare fra utlandet. Bestiller du damer fra russland, thailand eller columbia så er det en enveisbillett til et forhold, som regel. Dersom du ønsker å bestille ei bare for å få litt øving med damer, når du har hatt henne noen år kan du returnere varen og angre kjøpet. Etter du har fått denne øvingen kan du begynne på norske jenter. Dette er et råd for de ekstreme, det gjelder ikke til vanlig. Pokker nå var jeg slem, beklager, det er fredag og jeg har drukket for mye pepsi max. Endret 10. mars 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Du sier du studerer på NTNU, gjør du noe i tillegg til studiene? Hvis ikke, bli aktiv på Samfundet, prøv å komme deg inn i en gjeng der. Blir du tatt opp har du mulighet til å bli kjent med mange jenter, kanskje noen passer for deg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 rop ut DU ER GANSKE ENKELT KONFLIKTSKY, MIN VENN!!! Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hehe, jeg sliter med noe av det samme egentlig... Er 19 år, og 1.70 høy, og blir også betegnet som attraktiv og hyggelig. Jeg har ingen problemer med å få jenter interessert i meg, men DER stopper det. Jenta kan være kjempeinteressert over lengre tid(det samme er jeg også), og jenta skriver til meg hele tiden hver dag, over tid. Men plutselig er hun helt uinteressert, det skjer HVER gang. Helt uten videre skjer det, og samtalene før "dumpingen" har vært veldig bra, ingenting som tydet på at hun plutselig skulle miste interesse. Jeg sier liksom aldri noe galt heller, så det er helt utrolig frustrerende... Har gitt opp damer for en stund nå, tenker jeg Dette er bare ikke gøy ! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvis dere kun snakker sammen over lengre tid, uten at det skjer noe mer, er det jo ikke rart hun mister interessen. Viktig å eskalere Lenke til kommentar
killthenavy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvis dere kun snakker sammen over lengre tid, uten at det skjer noe mer, er det jo ikke rart hun mister interessen. Viktig å eskalere Joda, jeg eskalerer jeg Og på en måte jenta virker komfortabel med. Siste "interesserte" meldinga fra den siste jenta dette skjedde med, skrev hun at hun var glad i meg, og masse hjerter osv. Men dagen etterpå, så var hun helt care Jenter !!!! Dere er så vanskelige. Jeg ber om brukermanual. Noen som har en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå