Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Sliter en del med questen Rescue Mission fra Vilkas i Whiterun. Har reddet en fyr fra en hule et sted, og fått han hjem til Solitude. Når jeg går tilbake til Vilkas for å avslutte questen, så henger spillet seg fullstendig. Har prøvd flere ganger, det samme skjer hver eneste gang. Er det mulig å omgå dette? Går det an å sette questen som fullført via console? Endret 8. mars 2012 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
DoaldRahl Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Sliter en del med questen Rescue Mission fra Vilkas i Whiterun. Har reddet en fyr fra en hule et sted, og fått han hjem til Solitude. Når jeg går tilbake til Vilkas for å avslutte questen, så henger spillet seg fullstendig. Har prøvd flere ganger, det samme skjer hver eneste gang. Er det mulig å omgå dette? Går det an å sette questen som fullført via console? Jeg tror man tukle med quester via consolen, kanskje du finner noe her: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Console_Commands_(Skyrim) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå