Burnski Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Windows Vista er bedre enn 7. Jeg er lei av folk som er uenig så bare prøv dere. Gi meg en grunn til at 7 er noe bra. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kan ikke du gi oss dokumentasjon på av Vista er bedre enn 7 da? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hvis du trykker på Caps Lock-knappen kan du skrive små bokstaver også. Det gjelder forresten både i Vista og Windows 7, så der er de like gode... Edit: Se der ja! Du fant ut av det Endret 8. mars 2012 av TXD1979 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 For min del er Win7 betre enn Vista på det meste (alt). Kan ikkje du heller finne ein grunn for at Vista er betre? Win7 er meir stabilt, har mindre bugs og viktigast av alt, krev langt mindre ressursar. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Endret 8. mars 2012 av Benny 4 Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Kan ikke du gi oss dokumentasjon på av Vista er bedre enn 7 da? Still bouty bouty Hvis du trykker på Caps Lock-knappen kan du skrive små bokstaver også. Det gjelder forresten både i Vista og Windows 7, så der er de like gode... Edit: Se der ja! Du fant ut av det Still bouty bouty Hvis du trykker på Caps Lock-knappen kan du skrive små bokstaver også. Det gjelder forresten både i Vista og Windows 7, så der er de like gode... Edit: Se der ja! Du fant ut av det Still bouty bouty For min del er Win7 betre enn Vista på det meste (alt). Kan ikkje du heller finne ein grunn for at Vista er betre? Win7 er meir stabilt, har mindre bugs og viktigast av alt, krev langt mindre ressursar. Still bouty bouty Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Windows Vista er bedre enn 7. Jeg er lei av folk som er uenig så bare prøv dere. Gi meg en grunn til at 7 er noe bra. Haha dagens! Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Still bouty bouty Windows Vista er bedre enn 7. Jeg er lei av folk som er uenig så bare prøv dere. Gi meg en grunn til at 7 er noe bra. Haha dagens! Still bouty bouty Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Vista har høyere DPC selv med alt avslått av tjenester, i motsetning til windows 7 med alle standard tjenester aktivert. Forøvrig er OP et troll. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Vista har høyere DPC selv med alt avslått av tjenester, i motsetning til windows 7 med alle standard tjenester aktivert. Forøvrig er OP et troll. Still bouty bouty Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Windows Vista er bedre enn 7. Jeg er lei av folk som er uenig så bare prøv dere. Gi meg en grunn til at 7 er noe bra. Do not feed the troll. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Windows Vista er bedre enn 7. Jeg er lei av folk som er uenig så bare prøv dere. Gi meg en grunn til at 7 er noe bra. Do not feed the troll. Still bouty bouty Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Leggetid i jotunheimen nå, så kom deg i seng. 1 Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Leggetid i jotunheimen nå, så kom deg i seng. Still bouty bouty Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Leggetid i jotunheimen nå, så kom deg i seng. Still bouty bouty Stil fjortiss fjortiss .. Im out! 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Windows Vista er bedre enn 7. Jeg er lei av folk som er uenig så bare prøv dere. Gi meg en grunn til at 7 er noe bra. Nice one Trollet ! Er du lei i at folk er uenig så hold kjeft og diskuter noe annet, dette tipset var så genialt og enkelt at egentlig burde du betalt meg penger for det. Både en kraftig stasjonær og Dell XPS laptop har jeg byttet ut Vista med Win 7 og hva skjedde ? - Mye mye raskere, Vista må være det tregeste Windows noensinne har laget - Ikke krasjet en eneste gang, Vista søppelet gikk ned minst ett par ganger i måneden uten grunn. - Win 7 ser mye bedre ut enn Vista 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg