Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hårfjerningsprodukter, menn.

huurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor går dette ikke på skjegget eller intim?

Sa aldri at det ikke går, men vil virkelig ikke anbefale det mtp. andre alternativer som er så altfor mye mer skånsomme.

Det går fint å epilere nedentil hvis man takler smerten.

Du er klar over at vi har ganske ruglette og tynn hud på ballene som bare skriker etter å bli klypt? Mtp. hvor lett det er å barbere nedentil med noen forsøk ser jeg virkelig ikke hva man tjener på dette.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Hm, er det utiltalende når menn har hår på armer og bein? Trodde stort sett det var normen, jeg.

Njaa, muskler + hår er ikke alltid så pent, men det er opp til seg selv å bestemme, kjenner en som er helt glætt (over all )

Lenke til kommentar

Du er klar over at vi har ganske ruglette og tynn hud på ballene som bare skriker etter å bli klypt? Mtp. hvor lett det er å barbere nedentil med noen forsøk ser jeg virkelig ikke hva man tjener på dette.

Og du er klar over at vi har lepper fritt som kan klypes? Det er en risikovurdering man må ta.. det verste som skjer er at du får ett blåmerke, kanskje det blør litt. Økonomisk og garantert effektivt.

Edit: Epilatoren (ihvertfall den jeg har, link har jeg lagt ut tidligere her) 'stopper' når den merker større motstand, så hvis du klyper deg selv så stopper den automatisk. Klarte å få tak i sokken min første gang jeg prøvde :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...