BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det går fint å epilere nedentil hvis man takler smerten. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Eplilator nær familiejuvelene??!!! Tenk deg om....tenk deg om..... Men det finnes noe mye mindre smertefullt enn epilator. Lyshårfjerning: http://www.lefdal.com/product/hjem-og-pleie/harfjerning/FG1PDK001/silk-n-flash-go-harfjerning Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) hvorfor går dette ikke på skjegget eller intim? Sa aldri at det ikke går, men vil virkelig ikke anbefale det mtp. andre alternativer som er så altfor mye mer skånsomme. Det går fint å epilere nedentil hvis man takler smerten. Du er klar over at vi har ganske ruglette og tynn hud på ballene som bare skriker etter å bli klypt? Mtp. hvor lett det er å barbere nedentil med noen forsøk ser jeg virkelig ikke hva man tjener på dette. Endret 23. mars 2012 av Vizla Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Tror jeg takler smerten i skjegget, napper øyebryna og synes det ikke er noen smertefult. Men denna lysmaskinen? funker den til skjegget, vill ikke barbere meg hver dag.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hm, er det utiltalende når menn har hår på armer og bein? Trodde stort sett det var normen, jeg. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hm, er det utiltalende når menn har hår på armer og bein? Trodde stort sett det var normen, jeg. Njaa, muskler + hår er ikke alltid så pent, men det er opp til seg selv å bestemme, kjenner en som er helt glætt (over all ) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Du er klar over at vi har ganske ruglette og tynn hud på ballene som bare skriker etter å bli klypt? Mtp. hvor lett det er å barbere nedentil med noen forsøk ser jeg virkelig ikke hva man tjener på dette. Og du er klar over at vi har lepper fritt som kan klypes? Det er en risikovurdering man må ta.. det verste som skjer er at du får ett blåmerke, kanskje det blør litt. Økonomisk og garantert effektivt. Edit: Epilatoren (ihvertfall den jeg har, link har jeg lagt ut tidligere her) 'stopper' når den merker større motstand, så hvis du klyper deg selv så stopper den automatisk. Klarte å få tak i sokken min første gang jeg prøvde Endret 23. mars 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå