Pomfri Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Cheate på cs ffs!? En ting du kan spørre deg om da er om du blir god hvis du cheater... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Så du skal ha cheats for å spille matcher med bots, som du sier er kjedelig. Hvorfor det? Jeg tror du har planer om å bruke disse online og håper derfor ingen hjelper deg med det. Ikke det at jeg spiller CS, kunne ikke falt meg inn, men jeg hater folk som bruker cheats i online spill. Har dessuten hørt at folk som bruker cheats har helt utrolig små peniser. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei... Har spillt cs en stund nå og begynner og gå litt lei, så da tenkte jeg at cheats ville vært gøy, men hvor finner jeg slike cheats? noen som har no tips? mvh Joakim www.mygot.com kanskje? søk etter ogc og mygot på google. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 prøv selv. last ned wallhack, spill f.eks dust... du mot 16 boter.. de kun pistol, du hva slags våpen du vil.. da MÅ du sikte bedre for å overleve... er bare sånn det er det.. og da spiller du bedre til slutt public også... Skjønner ikke helt hvor cheatinga gjorde deg bedre oppi alt dette. Du må fortsatt sikte bra selv om du ikke bruker WH Og ved å trene med WH blir du vant til å bruke det og slutter f.eks å høre etter lyder fordi du alikevel kan se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå