Sippsapp Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skal kjøpe ny sub, men er litt usikker på hva jeg skal velge... Først litt kort om anlegget: Har et par jamo s 606 med surround og center + en pioneer VSX-421 surroundreciever. Brukes hovedsaklig til musikk. Har et rom på 32 m2. Problemet er at jeg ikke er fornøyd med bassen på disse høytalerne og har planer om å skaffe meg en sub. Har sett litt på disse: - Cerwin Vega VE-28sx - Cerwin Vega XLS-12s - XTZ W10/W12 - Fence audio 12" eller 15" Jeg legger mer vekt på kraft enn lydkvalitet, men ønsker en viss standard Noen forslag? Andre alternativer? Abefalinger? må være aktiv og bør helst ikke ligge så mye høyere enn 4000. Setter pris på gode svar Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ikke gå for Fence, har lest at mange er svært misfornøyd med de. Så en film der en sint eier kasta de fra taket og ned på veien.... Lenke til kommentar
Sippsapp Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Haha, så faktisk den filmen selv. men det er jo også menge som er fornøyd med de? CW da? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Kjør XTZ, så får du litt kvalitet til bulder og braket. CW leverer vel som høytallerene sine kun kvantitet. Lenke til kommentar
Runefalk Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Kjør XTZ, så får du litt kvalitet til bulder og braket. CW leverer vel som høytallerene sine kun kvantitet. Kjøp XTZ Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Støtter rådet om XTZ. Har en 12'' XTZ selv og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå