Gå til innhold

[Løst] PC-bygg inkl skjerm 6-10K

Anbefalte innlegg

Han skal kjøre SLI, så PSU'en er ett godt alternativ. Kjølepasta'en er bedre enn den som følger med, + den koster nesten ingenting for han siden han kjøper gjennom bedrit. Armbåndet kan han like greit kjøpe siden det ikke koster med en 25kr.

@Karategamer: Det der ser helt greit ut.

Jepp. Ser kanon ut... litt over budsjettet, men tror ikke man kan få mer for pengene til denne prisen..

edit: fikk så sabla lyst på 120Hz'eren. De dell 24"erne står rundt på datasalene på hele campus, så jeg vet de er gode. Har forresten studentrabatt, men det står "bedrift" oppi hjørnet.

edit2: den PSU'en er modulær og har 140mm vifte. Med de specsene er det den billigste jeg fant..

post-270455-0-35655400-1331235765_thumb.png

Endret av karategamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han skal kjøre SLI, så PSU'en er ett godt alternativ. Kjølepasta'en er bedre enn den som følger med, + den koster nesten ingenting for han siden han kjøper gjennom bedrit. Armbåndet kan han like greit kjøpe siden det ikke koster med en 25kr.

Jepp. Ser kanon ut... litt over budsjettet, men tror ikke man kan få mer for pengene til denne prisen..

edit: fikk så sabla lyst på 120Hz'eren. De dell 24"erne står rundt på datasalene på hele campus, så jeg vet de er gode. Har forresten studentrabatt, men det står "bedrift" oppi hjørnet.

edit2: den PSU'en er modulær og har 140mm vifte. Med de specsene er det den billigste jeg fant..

Hvor mye penger du har lyst å bruke velger ikke jeg, om du vil bruke litt mer penger på den skjermen du faktisk vil ha, så gjør du det! Men du må jo ha råd til det^^

Lenke til kommentar

Hvor mye penger du har lyst å bruke velger ikke jeg, om du vil bruke litt mer penger på den skjermen du faktisk vil ha, så gjør du det! Men du må jo ha råd til det^^

Denne holder i alle fall budsjettet.

post-270455-0-11505600-1331236915_thumb.png

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen folkens! Jeg tror mange fikk veldig gode ideer til bra oppsett her. Den siste budsjett-varianten kom på 6 203,17 kr uten skjerm og 7 818,88 kr med skjerm. Er ikke det "bang for the bucks", så vet ikke jeg. :thumbup:

Så hvilken kommer du til å kjøpe? Alltid kjekt å vite!

Hmm. Tror nok det blir budsjett-varianten. Tredjeparts-kjøler, kjølepasta, SLI og mer RAM er fremtidige oppgraderings-muligheter.

Lenke til kommentar

Siden du skal oppgradere så ville jeg valgt FD r3 i samme slengen, blir jo bare 300kr mer.

Er ikke sikker på om den du har valgt nå har brønn til SSD eller om d14 vil passe.

Ok. Tenkte bare at om det var ett sted jeg kunne stramme inn, så var det kabinettet. Dette så litt spenstig ut og var det billigste lyddempede kabinettet. Cooler master har jo heller ikke noe dårlig renomme.

Uansett, så er jeg enig med deg, så bytta det ut.

post-270455-0-91672400-1331238141_thumb.png

Lenke til kommentar

Siden du skal oppgradere så ville jeg valgt FD r3 i samme slengen, blir jo bare 300kr mer.

Er ikke sikker på om den du har valgt nå har brønn til SSD eller om d14 vil passe.

Ok. Tenkte bare at om det var ett sted jeg kunne stramme inn, så var det kabinettet. Dette så litt spenstig ut og var det billigste lyddempede kabinettet. Cooler master har jo heller ikke noe dårlig renomme.

Uansett, så er jeg enig med deg, så bytta det ut.

Hehe! Husk også at du kan kjøpe r3 iforskjellige farger til samme pris!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...