chassisfreak Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hei! Er dette et bra PC-bygg? Sjekket den nye 2011-plattformen, men fant ut at jeg får mye mer "bang for the bucks" med et 1155-oppsett. Jeg er student, så jeg vil presse prisen så mye som mulig uten å miste ytelse. Har valgt de billigste delene i segmentene jeg ønsket; unntaket er skjermen, men den er den billigste over 22" med over 100Hz. 2x8gb-brikkene valgte jeg fordi de er fremtidsrettet mtp oppgradering av minne, og bare 100kr over det billigste 4x4 oppsettet med 1600Mhz. edit: Glemte helt å nevne at jeg ønsker å spille BF3/Skyrim greit på high eller bedre i 1080p-oppløsning. Må jeg gå for et 6950/6970-skjermkort i stedet da? Har egentlig hatt lyst på ett GTX570/80, men de er så mye dyrere/ytelse enn amd. ..Adobe CS5-pakken må forøvrig funke bra den også. edit 2: Har btw en 1TB WD green, samt mus(MX518), headset(SteelSeries 5H v2), så trenger ikke å tenke på det. Endret 8. mars 2012 av karategamer Lenke til kommentar