slobby Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hei! Så at jeg hadde postet i feil del av forumet istad,så jeg flyttet det hit!Håper det går bra:-) Kort fortalt kom jeg over denne sangen og tenkte jeg skulle dele den med dere. Språket er til tider svært grovt og det må jo være flere enn meg som syntes dette er å gå langt over streken med tanke på hva som blir sagt her?!? http://www.musicnodes.no/Node/Beta/?id=659cd7ae-5b4c-488e-a2ac-2e43ec6bd3f9&pu=128e010c-0799-4852-97ab-2701b3fa373f&autoPlay=True Hva syntes dere andre? Endret 8. mars 2012 av slobby Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Du må da trolle? Dårlig sang, men å gå over streken? Nei. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det som blir sagt i helhet er jo bare fantasi, det snakkes ikke om hvem det gjelder, men det snakkes om kvinne X og at de liker fitta deres. Kvinne X er teoretisk fantasi lyrikk og er ikke virkelighetsnært. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hahaha! Må sei desse var meeeget underholdanede Trur ikkje TS har hørt etter på teksten, for det handler om ein fyr som i alle fall meiner han kan gje ei dame riktig god nytelse, og det er jo ikkje feil? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Blæ! We are still in an early phase, and have only launched Musicnodes for Norwegian users.We are working hard to make our service global, so please check back in the future! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Du flyttet ikke tråden, du opprettet en ny. Men som i forrige tråd: Kvinner blir diskriminert av en sang? Av en som ingen i universet har hørt om... Ja vel. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Seier heile tida til jentene som eg kjenner at dei kan gå tilbake på kjøkkenet der dei høyra heime, og lage med ein sandwitch, at rein moro då selvfølelig, dette er det vi kaller for kvinnediskriminering. Å synge om at du vil nyte ei dame er dermed rett veg å gå. Vist det er noke damene liker så er det nett det Om han bruker grovt, så er det så enkelt som det, det ligger i musikk sjangeren. Også ord som blir brukt daglig av tennåringer/fjortisser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg