Johnny™ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg handler på fotovideo hvis prisen ikke er langt over japan photo. Ser at pixmania har den beste prisen på dette objektivet, men det er en butikk som aldri skal tjene en krone på meg. Betaler gjerne litt mer for å handle et sted der man får service og hjelp hvis det skulle bli problemer. Jeg hadde nok tatt turen innom JP på byporten hvis jeg skulle hatt en 50 1.4. De gir vanligvis nettpris + porto hvis du ber om å få det. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Takk for alle råd og tips. Jeg tror jeg nå har bestemt meg for å investere i f/1.4. Ser det varierer veldig i pris.. Er det noen av dere som har erfaringer med hvor det er best å kjøpe objektiv? På nett? I butikk? Hvor har de peiling? Best pris? Jeg bor i Oslo. Selv om du sparer en hundrelapp eller to på å bestille på nett kan det være veldig greitt å ha en butikk å gå til dersom du mistenker at det kan være f.eks fokusfeil eller andre nyanserte feil med objektivet som du vil få bekreftet eller avkreftet. Vær obs på at Pixmania sender fra Frankrike og at garantisaker blir fryktelig tidkrevende. Jeg vil anbefale å gå til de fotobutikkene du har i nærheten av deg og høre om du kan få det til 3000 kroner, da skal du være fornøyd. Lenke til kommentar
eastviolence Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Takk for alle råd og tips. Jeg tror jeg nå har bestemt meg for å investere i f/1.4. Ser det varierer veldig i pris.. Er det noen av dere som har erfaringer med hvor det er best å kjøpe objektiv? På nett? I butikk? Hvor har de peiling? Best pris? Jeg bor i Oslo. http://www.komplett....aspx?sku=321686 Du har nøyaktig 3 minutter på deg. Googo Edit: var på timestilbud hos komplett til 2499,- Endret 15. mars 2012 av eastviolence Lenke til kommentar
ramses Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg handler på fotovideo hvis prisen ikke er langt over japan photo. Ser at pixmania har den beste prisen på dette objektivet, men det er en butikk som aldri skal tjene en krone på meg. Betaler gjerne litt mer for å handle et sted der man får service og hjelp hvis det skulle bli problemer. Jeg hadde nok tatt turen innom JP på byporten hvis jeg skulle hatt en 50 1.4. De gir vanligvis nettpris + porto hvis du ber om å få det. Japanphoto er å foretrekke. De har også en vesentlig bedre holdning til service enn det fotovideo har. Jeg handler aldri på fotovideo. De har endret seg betydelig det siste året og kjører helt klart en mindre kundevennlig modell nå enn de gjorde tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå