RBW Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Her er det plass til to hovedkort og to digre radiatorer. Xilence viser frem et enormt beist Lenke til kommentar
zacake Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 fikk litt lyst på et sånt, trenger det ikke da. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Klarer meg så det holder med 800D 1 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nå er muligens jeg litt inhabil, men hvorfor ikke noe litt mer stilrent? Personlig får jeg kalde gufs nedover ryggen når jeg ser utseende på noen av disse kabinettene.. Bedre plass er det i LD sitt også. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kabinett med plass til både versting-hovedkort med både en og to CPU-sokler til gaming, folding, workstation, og samtidig et lite mini-itx kort til server, seeding osv. Genialt... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ikke helt min greie , men det ser helt greit ut faktisk. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ser litt for mye "opphoret" for min smak, men ideen er nesten litt genial bare design messig dårlig utført. Men hadde vært greit med litt mer bilder for å se om jeg tar feil :0) 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvem er det som har bruk for 2 hovedkort i samme kabinett ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 får vell plass til en reaktor også, så trenger man ikke strøm Lenke til kommentar
Revox Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvem er det som har bruk for 2 hovedkort i samme kabinett ? Ser umiddelbart flere potensiale bruksområder hvor det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvis prisen er 1850kr i utlandet blir vel prisen til 2200kr her? Isåfall frister det ltit 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvem er det som har bruk for 2 hovedkort i samme kabinett ? Ser umiddelbart flere potensiale bruksområder hvor det hadde vært kjekt. eksempler ? Lenke til kommentar
kilkenny Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 flere bilder? me want Les mer og fler bilder: http://interceptor.xilence.net/landing_PRO_EN.html# 1 Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Overraskende mange gode løsninger synes nå jeg, men er ikke helt med når det gjelder utseende. Et veldig praktisk (se bort i fra størrelsen) og modulært kabinett. Hvis prisen holder seg under 2000,- er det jo slettes ikke så værst, men personlig ville jeg nok gått for et annet alternativ. Endret 8. mars 2012 av venture Lenke til kommentar
rdavm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvor i Norge får man kjøpt dette? Såg noe tilsvarende i går på et av de mange SM Super Mega Malls her i Manila for 2 dager siden og det var stort som F! Lenke til kommentar
rdavm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 EDIT! Er nok litt morgentrett her på morgenen i Manila, først i går og så 2 dager siden, LOL. Mente 2 dager på alt Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Ossen er kvaliteten da? Noen av bildene er av den mindre versonen... Likheter anyone?Trykk meg! Endret 10. mars 2012 av Woltox Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvem er det som har bruk for 2 hovedkort i samme kabinett ? Hmm... er da mange grunner til 2 hovedkort? ^^ veldig greit å kunne ha med seg en gaming pc eller 2 enkelte ganger + da slipper man jo å bygge for mye i bredden 0.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå