Sunos Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Heisann Har ei stund vurdert å prøve en av disse keypadene, noen som har erfaringer med disse, hvis noen har prøvd begge og kunne fortalt litt om hva som er best av de hadde vært flott! det jeg er litt bekymret for er størrelsen siden Razor generelt har ganske små størrelser hvertfall når det gjelder mus om dette også gjelder nostromo, jeg har derimot en razor naga epic atm og har blitt vant med den lille størrelsen, men mmo-knappene er rett og slett altfor krunglete å komme til og jeg får bare brukt noen av de. Av håndstørrelse har jeg vel ganske average, kanskje litt i underkant. Endret 8. mars 2012 av Sunos Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Heisann. Jeg har store hender og er stolt eier av G13. Er veldig fornøyd med den,G13 ville vært perfekt hvis den hadde mekaniske taster. Intet negativt å si om programvaren heller. Lest på nettet at det er en enkel jobb å modde nostromo til med mekaniske taster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå