HelloKjersti Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Tim Schafer tenker høyt om det kommende eventyrspillet. Les hele saken Endret 8. mars 2012 av HelloKjersti Lenke til kommentar
XtMartin Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er IKKE Tim Schafers Full Throttle som er avbildet. Men ett (takk gud) kanselert drittspill bygget rundt en drøm om å cashe inn på gammel storhet. http://en.wikipedia.org/wiki/Full_Throttle:_Hell_on_Wheels#Legacy Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 store ord fra mister Tim Schafers her... og at det skal koste 2.5mill for å lage et digital release mini spill er nesten ikke til å tro. får bare håpe det ikke blir fjasko... Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er IKKE Tim Schafers Full Throttle som er avbildet. Men ett (takk gud) kanselert drittspill bygget rundt en drøm om å cashe inn på gammel storhet. http://en.wikipedia.org/wiki/Full_Throttle:_Hell_on_Wheels#Legacy Takk for at du korrigerte oss her. Bildet er nå byttet ut. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 store ord fra mister Tim Schafers her... og at det skal koste 2.5mill for å lage et digital release mini spill er nesten ikke til å tro. får bare håpe det ikke blir fjasko... Hvordan kan det bli de når det allerede er betalt for ; På en annen side er det kjipt om han skuffer stort med tanke på dette. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 store ord fra mister Tim Schafers her... og at det skal koste 2.5mill for å lage et digital release mini spill er nesten ikke til å tro. får bare håpe det ikke blir fjasko... Tåpelig kommentar. Det er dyrt å ha en gjeng programmerere i sving, og det blir jo ikke et "digitalt release mini spill" lenger. Det var jo det de trengte 300k dollar for å lage. Skal mye til for at det blir en fjasko med tanke på Schafers eventyrspill-CV, men det skal nok mye til for å toppe Grim Fandango. (Som hadde et større budsjett forøvrig) Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 store ord fra mister Tim Schafers her... og at det skal koste 2.5mill for å lage et digital release mini spill er nesten ikke til å tro. får bare håpe det ikke blir fjasko... 2.5 mil er ganske lavt budsjett. i dagens valuta og spesielt for eit spill. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg burde kanskje ha gitt dem en slant for jeg anerkjenner ideen og fyren men klikk og pek eventyr sjangeren er virkelig ikke min greie. Jeg gir derimot garantert til Obsidian om de bestemmer seg for noe lignende. http://www.gamer.no/artikler/104701/hva-vil-du-at-obsidian-skal-lage/ Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Joda, det er nok litt forventningspress fra de som har støttet spillet, og det er kanskje også et prosjekt som kan sette fokus på problemer med Kickstarter. Det verste hadde vært om de hadde blitt FOR ambisiøse og at budsjettet plutselig ikke strakk til lengre, og at de derfor måtte ha mer støtte. Problemet i en slik situasjon er jo at mange av kjøperne allerede har kjøpt spillet, og at ettermarkedet kanskje ikke er like stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå