fjarle Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Doros nye er enkel å bruke og enkel å få hjelp med ? og den er ikke en murstein. Sniktitt: Doro PhoneEasy 740 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Enda en fyllatelefon å velge mellom! Det er bra! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tror ikke jeg ville brukt 3000 kronasjer på en fyllatelefon. Jeg ville forsåvidt ikke betalt 3000 kroner for denne telefonen uansett. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kanskje denne telefonen ligger milevis bak andre android telefoner når man ser maskinvare kontra prisen. Men nå må vi vel alle innrømme at det er ikke "oss" som er brukergruppen. Min mor fikk seg nylig en android telefon, og hun er frustrert som faen. Denne hadde nok passa hun perfekt, siden hun er tilnærmet teknisk hjernedød, men samtidig ønsker å motta mms ect. Flott at det kommer slike mobiler spør du meg Lenke til kommentar
-Tjafs Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Skikkelig bra Doro! Virker som noen endelig går rett vei og tilbyr moderne telefoner med enkelt grensesnitt. Mulig at denne blir kjøpt inn til min mor. Lenke til kommentar
brg Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Testet av min far på 67. Ustabil software. Restarter stadig. Andriod -, ikke mulig å legge inn egne app's fra android marked. Har GPS, men ovehode ikke noe mulighet til å benytte denne funsjonen. Har reklamert på den som en ubrukelig telefon, selv for en 67 åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg