TST Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Har du det som trengs for å representere Norge i VM i FIFA 12? Kvalifiser deg til FIFA-VM hos oss Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Vi har ikke planlagt hele året i detalj enda, men det blir definitivt turneringer og konkurranser på Xbox 360 også. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Valget om PlayStation 3 er gjort av EA som har et samarbeid med Sony om denne turneringen. Det er dessverre utenfor vår kontroll. Lenke til kommentar
Warlamena Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nooooooooooooo. Jeg skal til USA den 22 mars. Lenke til kommentar
ramboros Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Betyr dette at norgesmesteren ikke automatisk blir sendt til Danmark, som i fjor, eller er disse to i tillegg til Larsiesta8? Uansett er dette et herlig tiltak. Å kvalifisere seg online er nærmest umulig for folk som ikke kan spille 12-16 timer hver dag, og å reise til Danmark/Sverige på eget initiativ er temmelig strevsomt. Har Gamer et godt svar på hvorfor det er delkvalifisering live i både Sverige og Danmark, men ikke i Norge? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Det er kun to som blir sendt til Danmark fra Norge, og det er de to beste fra den kvalifiseringen vi arrangerer her på Gamer's Paradise. Jeg vet dessverre ikke hvorfor EA ikke gjennomfører offline-kvalifiseringer i Norge. Vi har kun fått spørsmål om vi ønsker å gjennomføre en onlinekvalifisering, og det takket vi ja til fordi vi har et system for å håndtere det. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvorfor kan man ikke være lag med mer enn 4,5 stjerner? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Det er ofte et veldig stort sprang opp til lag med fem stjerner, samtidig som det er noen femstjerneslag som dominerer i spillet. Resultatet blir at alle føler de må velge blant disse lagene for å kunne hevde seg. Vi syns derfor det er bedre for alle å sette en slik begrensning. Lenke til kommentar
VamosMadrid Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvorfor ikke senke den til 3 stjerners? Da ser man virkelig hvem som forstår fotball Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Og her sitter jeg, verdens beste i Fifa, og ikke kan delta fordi jeg ikke har PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå