Kristallo Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 For min del klarer jeg fint med skarphetsnivået det gir, og vil gjerne slippe å bruke mer penger enn nødvendig på nye harddiskerDa er det ekstra fint med moderne digitale kameraer som gir deg et valg der du kan velge filer med høy oppløsning når du trenger det, eller lav oppløsning hvis du heller vil spare på plassen. Det gir det også muligheter for digital zoom der du kan spare store penger på dyre teleobjektiver. Med tanke på at harddiskplassen for et bilde koster mindre enn slitasjen på lukkeren så er problemstillingen ekstremt kunstig. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Da er det ekstra fint med moderne digitale kameraer som gir deg et valg der du kan velge filer med høy oppløsning når du trenger det, eller lav oppløsning hvis du heller vil spare på plassen.Ikke for råfiler. Med unntak av Canons cRAW eller hva de nå heter. Og nå er ikke harddiskplass det eneste jeg har mot større filstørrelser. Det tar også lengre tid å etterbehandle større filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå