raastad Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) kan man endre så keyboardet på HTC Sensation XE ikke sånn "qwerty" tastatur lissom sånn som dette: IKKE som dette osv: edit: satt ting opp mere oversiktlig å bytta bilder Endret 8. mars 2012 av raastad Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tenker du på gammeldags t9-tastatur? Isåfall: meny - innstillinger - språk og tastatur - Touch input - tastaturtyper - telefon. Lenke til kommentar
raastad Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Tenker du på gammeldags t9-tastatur? Isåfall: meny - innstillinger - språk og tastatur - Touch input - tastaturtyper - telefon. vet ikke, siden jeg ikke har mobilen enda men trur det er det ja xD skal huske på det når jeg er å ser på den å takk uansett =) Endret 8. mars 2012 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) å er det noen som vet om man kan ta "0"/"opphold" å enda beholde t9 redigeringsvalg? har nå nokia n8 å der stopper redigering av ord ved opphold, kan bare ta bokstav for bokstav trur jeg :S edit: skriveleif xD Endret 8. mars 2012 av raastad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå