V5R1X Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Headsets er ofte det foretrukne valget når man hører på musikk on-the-go, men hva slags headsets foretrekkes av de mote- og estetikkbevisste? Hvilke headsets mener dere at ser best ut? Føler at det er riktig å poste denne diskusjonen her, og ikke i audiodelen av forumet, siden denne tråden hovedsaklig handler om headsets utseende og hvordan headsets akkompagnerer resten av ens stil/bekledning. Man har jo en solbrilletråd, så hvorfor ikke en headset-tråd? Begge deler er jo sentrale når det kommer til prangende accessories. Personlig synes jeg headsets fra UrbanEars ser best ut: Endret 8. mars 2012 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 I det du prøver å matche headset til klær syns jeg du har tapt, da det ikke ser bra ut uansett. At det er praktisk, god lyd og komfortabelt er viktigere, så kan man heller ta av seg headsetet når man er ferdig med det. Og forresten, gratulerer med tidenes mest patetiske signatur. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Headset er stygt uansett, så det er like greit å velge det med best lyd. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Enig med fkm. Av med headsettet med en gang man er ferdig å høre på musikk så er det vel ingen som bryr seg. Er så utrolig stygt når folk har headsettet hengende rundt halsen uten å bruke det... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg synes disse fra B&W er fine. Dessverre mistet jeg mine... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 I det du prøver å matche headset til klær syns jeg du har tapt, da det ikke ser bra ut uansett. At det er praktisk, god lyd og komfortabelt er viktigere, så kan man heller ta av seg headsetet når man er ferdig med det. Og forresten, gratulerer med tidenes mest patetiske signatur. Om det matcher klær er irrelevant for denne tråden. Jeg spør bare etter hvilke headset folket på denne delen av forumet anser som mest tilfredsstillende når det kommer til utseende. Det er tross alt en gjenstand man bærer på lik linje som f.eks. solbriller, som sagt. Og forresten, takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Det som er mest tilfredsstillende når det kommer til utseende er plugger. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Det er tross alt en gjenstand man bærer på lik linje som f.eks. solbriller, som sagt. Well, well. Solbriller kan man gå med rett og slett fordi de ser bra ut. Headset ser aldri bra ut. Som fkm sier er propper det som ser mest estetisk ut, hvis det er viktig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg bruker ikke headset selv fordi jeg synes det er upraktisk, men rent utseendemessig så synes jeg begge de to headsettene hittil i tråden har vært pene. For øvrig enig i at å skulle matche headset til klær er en meningsløs øvelse, men samtidig er jeg ikke strengt praktisk orientert - at headsettet i seg selv ikke ser ut som søppel er et absolutt pluss. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Må det være headset? Eller ser du etter headphones også? Det værste jeg vet er dårlig lyd, liker et luftig lydbilde så bruker ofte open-air cans. Sennheiser HD 595 er jeg veldig fornøyd med. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 men rent utseendemessig så synes jeg begge de to headsettene hittil i tråden har vært pene. Jeg syns også de er pene til headset å være, men uansett hvor pent et headset er vil man se bedre ut uten å ha det på, så for meg blir ikke diskusjonen hva som er penest, men hva som er minst stygt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Personlig bruker jeg Beyerdynamic DT 770 på grunn av den fremragende lykvaliteten, ikke på grunn av utseendet. Nå skal det nevnes at jeg ikke går med headsett rundt halsen når de ikke er i bruk og greier meg fint uten å høre på musikk når jeg går rundt i byen og lignende også. Bryr meg ikke så voldsomt om jeg ser ut som en løk i flysetet eller togsetet heller. Edit: Har lavmotstandsversjonen da de brukes mye med bærbare enheter. Endret 12. mars 2012 av Atald Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg bruker øreplugger, da det er mye mer praktisk. Disse bruker jeg http://advance.no/Item.aspx?id=4838038 utrolig bra lyd og det isolerer veldig bra. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har in-ear plugger jeg bruker til vanlig og ett Sennheiser HD 25-1 II til DJ'ing og lengre reiser. Skal du ha god lyd og ikke vil ødelegge ett antrekk ville jeg valgt in-ear plugger.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Personlig bruker jeg Beyerdynamic DT 770 på grunn av den fremragende lykvaliteten, ikke på grunn av utseendet. Nå skal det nevnes at jeg ikke går med headsett rundt halsen når de ikke er i bruk og greier meg fint uten å høre på musikk når jeg går rundt i byen og lignende også. Bryr meg ikke så voldsomt om jeg ser ut som en løk i flysetet eller togsetet heller. Edit: Har lavmotstandsversjonen da de brukes mye med bærbare enheter. Har de selv, men liker ikke lydbildet. Liker et mer akustisk og åpent lydbilde, som er grunnen til at jeg heller bruker Sennheier HD 595. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Denon AH-D100 ---------------------- Ellers har jeg selv paret som heter D2000 til innebruk som jeg kan anbefale på det varmeste om du trenger noe å bruke hjemme: Bedre lyd skal du se lenge etter i den prisklassen om du trenger noe til innebruk. http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/denon_ah-d2000_hodetelefon_svart.htm Produkt-test: http://www.dinside.no/833828/test-hodetelefoner-i-saerklasse Edit: Du får det forresten til halve prisen på eBay. Endret 13. mars 2012 av bjorshol 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg har sansen for AKG headsets, god lyd og de er sjelden "skrikende" når det kommer til design, bortsett fra de knæsj grønne greiene de har i quincy jones serien. bruker selv et helt sort k-518 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå