Gå til innhold

BK: Bicyckle love


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-HPHVWRsH

Om det er en halv kropp der,og ett halvt hode der har ingen betydning..dette er street photo i høy klasse i mine øyne.Som du ser de store innen sjangeren leverer;)

 

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HPHVWRsH

Fordi jeg mener det.

Joda, jeg skjønner jo det. Men jeg lurer altså på hvorfor du synes det. Du sier det er et bra bilde, men koster ikke på deg å skrive noen ord om hva det er med bildet som gjør det så bra. Har du ingen tanker omkring det som du kan dele. Det kunne bidratt til å gjøre bildekritikken mere interessant enn det den er nå, og ikke minst litt mer lærerik.

Lenke til kommentar
Fordi jeg mener det.
Joda, jeg skjønner jo det. Men jeg lurer altså på hvorfor du synes det. Du sier det er et bra bilde, men koster ikke på deg å skrive noen ord om hva det er med bildet som gjør det så bra. Har du ingen tanker omkring det som du kan dele. Det kunne bidratt til å gjøre bildekritikken mere interessant enn det den er nå, og ikke minst litt mer lærerik.

 

Den skjønner jeg med.Men er litt motstander av å legge føringer i hva andre skal se i ett bildet,for det er så mange måter å tolke det på. Ta en titt her feks;): https://www.google.no/search?q=street+photography&hl=no&prmd=imvnslb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pkZaT4LkO82k4AS-sfDBDw&sqi=2&ved=0CEgQsAQ&biw=1525&bih=706 ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HPHVWRsH
Gjest Slettet-HPHVWRsH
Fordi jeg mener det.
Joda, jeg skjønner jo det. Men jeg lurer altså på hvorfor du synes det. Du sier det er et bra bilde, men koster ikke på deg å skrive noen ord om hva det er med bildet som gjør det så bra. Har du ingen tanker omkring det som du kan dele. Det kunne bidratt til å gjøre bildekritikken mere interessant enn det den er nå, og ikke minst litt mer lærerik.

 

Den skjønner jeg med.Men er litt motstander av å legge føringer i hva andre skal se i ett bildet,for det er så mange måter å tolke det på. Ta en titt her feks;): https://www.google.no/search?q=street+photography&hl=no&prmd=imvnslb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pkZaT4LkO82k4AS-sfDBDw&sqi=2&ved=0CEgQsAQ&biw=1525&bih=706 ;)

Jeg hadde skjønt argumentet ditt hvis det hadde vært ditt eget bilde, men her spør jeg deg, på grunnlag av din egen kommentar, om hvorfor dette bildet som tilhører en tredjemann er så bra.

 

Du skriver som sagt at det er veldig bra, men ikke hvorfor. Å henvise til en bildesamling på Flickr forteller meg ingenting, det i seg selv at det ligger bilder på Flickr gjør det ikke automatisk til noe bra.

 

Igjen, jeg er ute etter din egen mening på hvorfor innholdet i dette bildet gjør det så bra, du må vel ha noen tanker om dette selv som du kan dele?

 

I følge beskrivelsen på bilder som ligger under "kritikk" så skal det gis begrunnede meninger, og det er nettopp det jeg etterlyser med spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...