pitchyk Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hei Min WD 3 TB usb 2.0 externe harddisk sier windows er bare 349 gb. dette skjedde da etter at jeg mistet den på gulvmatta. Jeg lurer på hvordan jeg kan fikse dette ? siden usb inputen på det externe kabinettet ble ødelagt så åpnet jeg det og satte harddisken inn i stasjonæren for å prøve å fikse den, men det var uten hell. Hvis du vet om noen måte dette kanskje kan fikses på vil jeg mer enn gjerne høre det Takker for svar Mvh Enjoii. Endret 8. mars 2012 av enjoii Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Windows 7 ? 32bit eller 64 bit ? Hovedkort / PC ? Du må legge inn litt mere informasjon... Lenke til kommentar
pitchyk Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Windows 7 ? 32bit eller 64 bit ? Hovedkort / PC ? Du må legge inn litt mere informasjon... Det er Windows 7 Pro 64-bit. hovedkortet er et: asus crosshair IV Formula. Endret 8. mars 2012 av enjoii Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Windows 7 Professional X64.. Da skal du kunne initiere/konvertere disken i diskbehandling som en GPT disk (ikke MBR). Få tak i data som er/har vært på den blir jo et problem da. Lenke til kommentar
pitchyk Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Windows 7 Professional X64.. Da skal du kunne initiere/konvertere disken i diskbehandling som en GPT disk (ikke MBR). Få tak i data som er/har vært på den blir jo et problem da. Takker for svar . Problemet er løst, selv om at all data på den er borte :/ Men den funker som den skal nå, det er det viktigste Tusen takk, mvh Enjoii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå