Odesseiron Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Selv hovedpersonene GlaDOS og Chell ble grundig vurdert før Portal-oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Flott spoiler alert! Jeg er nemlig allergisk mot sånt 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Veldig interessant å høre mer om dette, jeg er hvertfall veldig takknemlig for hvordan spillet til slutt ble og at de forteller dette. Husker jeg så på en serie med videoer for en stund siden, hvor stemmen bak Glados svarte på en del spørsmål og hvor hun blant annet tok med dette med at Valve opprinnelig hadde tenkt hun ikke skulle være med. Her er del 3 hvor hun svarte på hvorvidt hun ville være med i et evt. Portal 3 og var inne på det: http://www.youtube.com/watch?v=nyUpCov045M 3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er det én ting jeg gjerne skulle ha sett med egne øyne er det denne konferansen! Kjempespennende artikkel. Valve er veldig flinke til å dele på utviklingen sin, spillene deres har en egen modus med utviklernes fortellinger under veis og de blogger forholdsvis aktivt. Sånt liker en fan-boy Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Dette her var en bra artikkel gamer! Lenge siden jeg har kost meg så mye som nå over dette! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 En utrolig interessant og god artikkel. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Flott artikkel til ett av mine absolutte favorittspill gjennom tidene. Slutten er en absolutt perfekt 10er. Jeg bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Genialt spill, og spill-serie. Skulle hatt flere sånne utviklere, som satser på kvalitet og innovasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå