Gå til innhold

Strevsom sak med pc-utstyr! Hva gjør jeg nå?


Anbefalte innlegg

For en stund tilbake bestile jeg en mp3 spiller fra pc-utstyr.no. De hadde den ikke inne, og 2-3uker senere fikk jeg beskjed om at pakken var sendt. Jeg angret på kjøpet, og sendte mail om at jeg ikke ønsken pakke likevel. Dette fikk jeg til svar:

 

Hei

>

>Dette er notert, du vil få tilsendt regning på frakt som skal dekkes av

>deg.

 

Alt i orden tenkte jeg, de sendte sikker pakken tilbake og jeg fikk en regning i løpet av noen dager for frakt..men nei da, litt senere fikk jeg duplikat melding på pakken. Jeg kontaktet pc-utstyr, og DA sa de at jeg måtte på postkontoret å sende den tilbake..greit tenkte jeg, og gjorde det samme dagen..flere uker senere får jeg regning på over 700kroner for verditap, nektet henting av pakke osv! Det er helt urimelig, mtp på at jeg sa ifra at jeg ikke ville ha pakken før den i det hele tatt var ankommet!! :evil:

 

Jeg hadde 4-5 dager på meg til å betale, har ringt og sendt mail til pc-utstyr nesten hver dag, men får IKKE svar..prøver derfor på hjelp her.

 

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp selv motatt en pakke fra pcutstyr.no der følgende kompineneter skulle ha vært med

  • AMD Athlon XP2500+ (1.833MHz) 333MHz FSB, 512kB cache

GlacialTech Iglo SilentBreeze 462 II, 20dBA

EPoX EP-8RDAE med integrert LAN

 

Det viste seg at jeg fikk feil CPU kjøler, og hovedkort uten integrert LAN, enda EPoX sine hjemmeisder i europa og pcutstyr.no sine hjemmesider skriver at det skal være integrert LAN. Jeg sendte mail på torsdag, men har enda ikke fått svar fra dem, tror jeg kommer til å bruke angreretten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...