Gå til innhold

God DVD-spiller til PC'en?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nå en billig DVD-spiller i PC'en. Nærmere bestemt en Samsung SH-S223C DVD±RW Writer til 200kr for et par år siden. Den er kort sagt håpløs til å spille av filmer med (på DVD-plater). Hvis den først klarer å spille av en film, så hakker det gjerne en del steder i filmen. Platene er fine og jeg har testet mange med omtrent samme resultat.

 

Er det noen som kan si noen gode DVD-spillere som ikke har slike problemer med å spille av filmer?

 

Jeg finner fint lite tester og slikt på nettet, og dermed får jeg ikke noe godt inntrykk av om de spillerne jeg ser på er mer stabil enn den jeg har eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har nå en billig DVD-spiller i PC'en. Nærmere bestemt en Samsung SH-S223C DVD±RW Writer til 200kr for et par år siden. Den er kort sagt håpløs til å spille av filmer med (på DVD-plater). Hvis den først klarer å spille av en film, så hakker det gjerne en del steder i filmen. Platene er fine og jeg har testet mange med omtrent samme resultat.

 

Er det noen som kan si noen gode DVD-spillere som ikke har slike problemer med å spille av filmer?

 

Jeg finner fint lite tester og slikt på nettet, og dermed får jeg ikke noe godt inntrykk av om de spillerne jeg ser på er mer stabil enn den jeg har eller ikke.

 

blue ray er bedre, kjøp det i stedet.

Lenke til kommentar

Det kunne jeg forsåvidt gjort, men når jeg ikke eier en eneste bluray-disk så ser jeg ikke helt poenget, med mindre prisforskjellen ikke er noe å snakke om.

 

Men hva koster en bra bluray-avspiller? Noen merker som er bedre enn andre?

Endret av mariu1519
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...