Gå til innhold

BK: Jump for joy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er aktid en kunst å komme "under huden" på en fotograf og hans/hennes uttrykksmåte.

Jeg har fulgt med deg uten å kommentere bildene dine så langt.

Dette fordi mitt første inntrykk av bildene dine har vært at; Dette er dårlig håndverk"

Men av erfaring vet jeg at det er viktig å la folk få "etteblere" seg, slik at en får et litt bedre grunnlag for vurdering.

Det jeg ser nå, er at dette er ditt uttrykk, og da faller ting på plass :)

Jeg liker bildet ditt fordi det strutter av energi og livslyst.

Utsnittet fungerer bra.

Lenke til kommentar

Det er aktid en kunst å komme "under huden" på en fotograf og hans/hennes uttrykksmåte.Jeg har fulgt med deg uten å kommentere bildene dine så langt.Dette fordi mitt første inntrykk av bildene dine har vært at; Dette er dårlig håndverk"Men av erfaring vet jeg at det er viktig å la folk få "etteblere" seg, slik at en får et litt bedre grunnlag for vurdering.Det jeg ser nå, er at dette er ditt uttrykk, og da faller ting på plass :)Jeg liker bildet ditt fordi det strutter av energi og livslyst.Utsnittet fungerer bra.

Tusen takk for tilbakemelding!! :-) Jeg har ingen erfaring eller utdannelse på noe nivå, så ja - dette er min måte å prøve ut min nyervervede interesse for foto på. Ris og ros - jeg tar alt til meg og vil veldig gjerne lære :-) Setter pris på at du følger bildene mine, og tok deg tid til å skrive kommentar! :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...