Eva1974 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jump for joy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er aktid en kunst å komme "under huden" på en fotograf og hans/hennes uttrykksmåte. Jeg har fulgt med deg uten å kommentere bildene dine så langt. Dette fordi mitt første inntrykk av bildene dine har vært at; Dette er dårlig håndverk" Men av erfaring vet jeg at det er viktig å la folk få "etteblere" seg, slik at en får et litt bedre grunnlag for vurdering. Det jeg ser nå, er at dette er ditt uttrykk, og da faller ting på plass Jeg liker bildet ditt fordi det strutter av energi og livslyst. Utsnittet fungerer bra. Lenke til kommentar
Eva1974 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Det er aktid en kunst å komme "under huden" på en fotograf og hans/hennes uttrykksmåte.Jeg har fulgt med deg uten å kommentere bildene dine så langt.Dette fordi mitt første inntrykk av bildene dine har vært at; Dette er dårlig håndverk"Men av erfaring vet jeg at det er viktig å la folk få "etteblere" seg, slik at en får et litt bedre grunnlag for vurdering.Det jeg ser nå, er at dette er ditt uttrykk, og da faller ting på plass :)Jeg liker bildet ditt fordi det strutter av energi og livslyst.Utsnittet fungerer bra. Tusen takk for tilbakemelding!! :-) Jeg har ingen erfaring eller utdannelse på noe nivå, så ja - dette er min måte å prøve ut min nyervervede interesse for foto på. Ris og ros - jeg tar alt til meg og vil veldig gjerne lære :-) Setter pris på at du følger bildene mine, og tok deg tid til å skrive kommentar! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg