AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har ett alvorlig tilfelle av hofteleddsdysplasi. Den ene er helt ute av ledd og har lagd seg en annen ''grop'' høyere opp. Den andre er på god vei ut.. Var på Ullevål i desember, møtte en ny lege som jeg ikke hadde møtt før. Hun fikk sjokk og skjønte ikke hvordan jeg kunne ha dem sånn, og ble enda mer sjokkert da hun leste at jeg hadde gått aktivt i flere år med denne hofteleddsdysplasien. Hun sa at jeg skulle bli henvist videre til kirurg og sånt for konsultasjon. Nå, tre måneder senere, har jeg fremdeles ikke hørt noe fra ullevål. Hva kan jeg gjøre for å få fortgang i saken? Av og til får jeg smerter i hoften som er helt ute av ledd, og jeg tør ikke gjøre noe som helst nesten på grunn av at jeg er redd for å ''skade'' meg selv mer enn det jeg kanskje allerede har gjort. Nå sitter jeg i rullestol hele tiden, i frykt for å skade meg selv. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg burde gjøre og ikke gjøre mens hoftene er ute av ledd?? Hva kan jeg gjøre for å få fortgang med saken hos ullevål? Rekker det å gå til fastlegen og klage og forklare at dette tærer så på både fysisk og psykisk?? Har også fått fortalt av en person at hvis det går for lang tid så kan jeg kreve operasjon på en privat klinikk, og staten vil ta seg av regningen?? Stemmer dette?? Postet av anonym: 3b5b1d1f54bfcdd02bbbcd8316fd742a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå