b-real Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 http://games.eof.net/boolean/vroom.avi Lurer på hvor lang tid de brukte på å lage den derre der Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Haha, genial! Minner litt om sånn vi gjør når vi lager lego-animasjons filmer.. Bortsett fra at dette virker 1000 ganger vanskeligere (Og får ikke de vondt i rævva av å sitte på asfalten så lenge de må ha gjort? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ka ska en si til sånt?, en ting er sikkert, de hadde det sikker sykt morsomt. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Syyyyyyyyyyyyyyyykt bra. Holdt på å dritte på meg når jeg så den. Takk Ecthelion, nå er jeg på vei til legevakten med vrengt mage. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har laget en del lego filmer gjennom tidene, men den derre tok kaka.. Noe av det verste jeg har sett! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Linken funka ikke for meg, kan du vær så snill å poste en fungerende en? *ops, glem det, fett laget Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hahaha!! Den der var utrolig bra Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Denne var bare GENIAL! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Den var heilt utruli genial! Lo meg i hel då han eine sparka han andre av veien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå