Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg og en venn lurte på en ting. Hva gjør bussjåfører hvis de må drite samtidig som de kjører en rute med en buss full av folk? PS: Beklager om jeg la denne i feil kategori. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 De går på toalettet før de setter seg på bussen. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 De går på toalettet før de setter seg på bussen. Enkelt og greit Hva hvis de plutselig må på do midt i turen? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Husker en kveld for lenge siden når jeg skulle hjem fra jobb. Bussen stoppet rett ved inngangen til en rundkjøring, tok på nødblinken og løp inn på do på bensinstasjonen haha. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Husker en kveld for lenge siden når jeg skulle hjem fra jobb. Bussen stoppet rett ved inngangen til en rundkjøring, tok på nødblinken og løp inn på do på bensinstasjonen haha. Hahaha :!: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 De fleste har faste stopp på skysstasjoner o.l. En bussjåfør kjører heller ikke mer enn noen få timer i strekk så det er nok plenty av muligheter til å fikse sånt for de fleste av dem. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Må man så må man.^^ (eller kvinne) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Mistenker at jeg satt på med en buss hvor sjåføren måtte på dritern en gang. Like før vi kom inn til sentrum kjørte han utrolig aggressivt, kjørte på rødt og tilogmed skrapa opp hele sida på bussen sin med en annen buss før han fortsatte videre. Fangere ble knekt av og han kjørte videre som om ingenting hadde hendt.. Så tydelig at sjåføren i den andre bussen var fly forbanna Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Når bussen kjører her jeg bor så er det et busstopp med do, har sett denne har blitt brukt av bussjåfører, men ikke særlig ofte. Stemmer nok at de kjører så lite at de som regel ikke blir så tissetrengte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå