RBW Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Z77-hovedkort i store mengder. Gigabyte viser frem varene Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 synes gigabyte sine billige modeller ser direkte stygge ut, det sier ihvertfall en del for meg hvordan hovedkortet ser ut, og da er ikke lys blå + hvit + gråstein det første jeg får inn i huet Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen Mini-ITX kort å se på messen?? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sweet, good pix. Synes EVGA og ASUS har de peneste hovedkortene. Gigabyte sine ser alt for CoD-ete ut. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kortene som er svarte ser jo automatisk bra ut. Bra de legger fra seg det ekstreme pistol/magasin opplegget på hovedkortene sine da det så direkte latterlig ut. Ellers er vel det gigabyte kortet jeg har nå det siste jeg vil kjøpe da jeg bare har hatt problemer med det. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Selv lurer jeg å kjøpe Gigabyte ga-h77-d3h + i7 3770k + Corsair Vengeance DDR3-1600 8 GB (4x8GB) til min hackintosh maskin. Men etter å ha lest dette spørs om det blir noe av. Men personlig lurer jeg litt på 3d uefi? http://www.brightsideofnews.com/news/2011/11/8/gigabyte-introduces-3d-uefi-bios-on-x79-boards.aspx Er det virkelig nødvendig? Selv hadde jeg heller håpet produsentene prioriter enklere UEFI bios oppgradering, og ren UEFI grensesnitt. Bios er histore. Samt at både linux/windows og mac OSX lion støttes ut av boksen veldig enkelt og flere muligheter en bios. Noe slik som: http://chameleon.osx86.hu/images/24.png som er mere i UEFI delen så man slipper å måtte bruke harddisen til slik. 128 MB minne til UEFI hadde vært digg. Så hva gjør gigabyte fortiden fraråder alle å kjøpe hovedkortene dems? 3d uefi er jo greit men for min del trenger jeg ikke det. Endret 8. mars 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå