simmyren Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei! Tenkte det kunne vert greit med litt hjelp angående mitt treningsprogram, Trener 3 ganger i uka mandag onsdag og fredag etter jobb. Mandag: bruker jeg å trene for det meste benkpress starter med 40 og maxer i rep så 50 å maxer i rep så 60 8 rep x 4-5. Så går jeg over til manualer å tar bicep curl.15kg 12x 4 Armhevninger ca 20x4 Så tar jeg nedtrekk 55kg 12x4 Onsdag: går det for det meste i bryst Flights stående 9kg x12 "roing"?:s ?kg x12 Mer som anbefales her?:s Fredag trener jeg det samme som mandag Trener også situps hver trening Er 20år 187 74kg Er ikke serlig erfaring innen trening så håper noen kan rette mine feil å komme med noen gode tips! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tips til nybegynnere. Du trener stort sett bare bryst og biceps. Tren HELE kroppen fra topp til tå. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er et av det verste trenings"programmet" jeg har sett. Ville tatt en tur til nybegynnertråden som han over her linker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå