Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg leter etter en billig gaming-PC. Den skal kunne spille GTA IV med car mods. Hva er det billigste alternativet og hvilke finnes ellers? Lenke til kommentar
DoaldRahl Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 Nå nevnte du ikke nøyaktig hvor mye du er villig til å betale, men komplett sine PC-er er definitivt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Du har allerede en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1421207&p=19023203&st=0entry19023203 Ta det i den tråden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 Nå nevnte du ikke nøyaktig hvor mye du er villig til å betale, men komplett sine PC-er er definitivt verdt å sjekke ut. Er dette i billigste grad? Glemte å legge til at jeg er ny i PC Gaming (bruker Mac som data og Xbox til gaming). Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 har ikke du allerede en 3-4 tråder om akkurat dette? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Du har allerede en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1421207&p=19023203&st=0entry19023203 Ta det i den tråden. Den tørka helt ut... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) hvis du er ute etter mest for penga er ikke komplett-PC veien å gå... det er fortsatt bygge selv som gjelder her har du noe som er "budsjett-gamer" Endret 7. mars 2012 av olestokk Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 hvis du er ute etter mest for penga er ikke komplett-PC veien å gå... det er fortsatt bygge selv som gjelder her har du noe som er "budsjett-gamer" Der hadde vi en pris som hadde fungert i motsetning til de tipsene jeg fikk om 10k... Så dette holder til GTA med modden? Uten lag? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 når jeg tenker over det så kan GTA kreve litt mer med mods og greier hvis du hår penger til denne? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 når jeg tenker over det så kan GTA kreve litt mer med mods og greier hvis du hår penger til denne? Tja, var ikke så stor forskjell. Tror den prisen der vil funke Tusen takk for hjelpen! Er det vanskelig å bygge en sånn PC? Sett noen videoer på YT, men de får det til å virke så lett. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 når jeg tenker over det så kan GTA kreve litt mer med mods og greier hvis du hår penger til denne? Tja, var ikke så stor forskjell. Tror den prisen der vil funke Tusen takk for hjelpen! Er det vanskelig å bygge en sånn PC? Sett noen videoer på YT, men de får det til å virke så lett. det er ikke så vanskelig som man skulle tro men det kan være lurt å sette av en dag når man gjør det første gang, bare ta deg god tid og ikke stress med det så skal alt gå fint hvis det er noe du ikke kan finne ut er det bare å spørre her på forumet merk også at en av delene ikke er på lager, men vil mest sannsynlig komme inn innen 5 dager i følge dustin, det er vel egentlig den eneste delen som PCen faktisk vil virke uten, bare at da blir det ikke så mye til spill, for uten den delen er den ikke god nok til spill. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 når jeg tenker over det så kan GTA kreve litt mer med mods og greier hvis du hår penger til denne? Tja, var ikke så stor forskjell. Tror den prisen der vil funke Tusen takk for hjelpen! Er det vanskelig å bygge en sånn PC? Sett noen videoer på YT, men de får det til å virke så lett. det er ikke så vanskelig som man skulle tro men det kan være lurt å sette av en dag når man gjør det første gang, bare ta deg god tid og ikke stress med det så skal alt gå fint hvis det er noe du ikke kan finne ut er det bare å spørre her på forumet merk også at en av delene ikke er på lager, men vil mest sannsynlig komme inn innen 5 dager i følge dustin, det er vel egentlig den eneste delen som PCen faktisk vil virke uten, bare at da blir det ikke så mye til spill, for uten den delen er den ikke god nok til spill. Jeg får ikke kjøpt denne med en eneste gang, så de 5 dagene er ikke noe problem. Er det ikke sånn hos dustin, som det er på komplett, at de kan bygge den for deg? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det ikke sånn hos dustin, som det er på komplett, at de kan bygge den for deg? nei Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Du har allerede en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1421207&p=19023203&st=0entry19023203 Ta det i den tråden. Den tørka helt ut... Ingen grunn til å opprette nye tråder for det, bare ekstra arbeide for oss å slå de sammen eller stenge noen av de "gamle". Dessuten blir det helt feil ovenfor andre brukere som vil hjelpe til.. Admin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg