kim_23 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Noen som veit om et BRA! program til å rippe websider med utenom webcopier Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Dreamweaver MX har en bra funksjon som kan laste ned hele siter, med alle "skjulte" skript filer, kataloger osv. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har brukt HTTP Weazel. Litt buggy da, men utrolig nok så virker programmet når det krasjer, bare GUI'et som blir litt snodig. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ble bare litt nyskjerrig. Hvorfor skal du 'rippe' en webside? :o Er du ute etter å plagiere eller stjele noe nå? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ble bare litt nyskjerrig. Hvorfor skal du 'rippe' en webside? :o Er du ute etter å plagiere eller stjele noe nå? Ja, jeg synes å rippe noen andres websider er litt teit. Hvorfor lager du ikke en selv ? www.w3schools.com er et bra startsted om du har problemer med det Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Det finnes TONNEVIS av grunner til å rippe en webside. Har vel egentlig ikke dere noe med? Selv bruker jeg Offline Explorer. tar hele pakken, individuelle filer og plasserer dem i rette mappen. Helt genialt... Lenke til kommentar
Painb Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 et program jeg foretrekker er webreaper fra www.webreaper.net Lenke til kommentar
bkak Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 teleport pro er best. Ofte kalt telepr0n pro, da det kan også laste ned filer av bestemt type. Kremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå