sikkane Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) trenger en pc som drar world of warcraft på maks, er dette muligt på det budskjette der? shopping liste fra komplett kraftig nok psu? lønner seg vell å kjøpe ny cpu vifte? og trenger hjelp med å finne det beste skjermkorte. hjelp mottas med takk Endret 7. mars 2012 av sikkane Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Kan ikke se noe i handlevognen Hva trenger du av utsyr, kun maskinen eller? Endret 7. mars 2012 av Woltox Lenke til kommentar
sikkane Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Oppgraderingspakke Intel - Core i5 2500K Seagate Barracuda® 500GB Silver Power SP-SS500 500W PSU Lite-On DVD±RW Writer IHAS124-19 Cooler Master Elite 310 Sort/Sølv totalt uten skjermkort blir dette 4.887,00 sorry fikk sikkert ikke lagra den da hehe skal kun ha maskinen ja Endret 7. mars 2012 av sikkane Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 du får dette til en bra pris på Dustinhome.no, er ikke med OS da... 1 Lenke til kommentar
sikkane Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 takker får svar har funnet fram til det her fra komplett.. komplett handleliste ser dette greit ut eller? vill helst bestille der pga bra erfaringer Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 olestokk sitt forslag er mye bedre en det du kommer med der sikkane Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 takker får svar har funnet fram til det her fra komplett.. komplett handleliste ser dette greit ut eller? vill helst bestille der pga bra erfaringer vil nå si at mitt oppsett yter en god del bedre enn det der, rundt kanskje 10% + bedre kabinett i jeg anbefaler å ihvertfall prøve dustinhome.no, hvis man skal kategorisere dem på servicen ville det vært på lik linje eller bedre enn komplett.no sin service, grunnen er at komplett.no selger varene sine dyrere enn andre butikker 1 Lenke til kommentar
sikkane Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 takker får svar har funnet fram til det her fra komplett.. komplett handleliste ser dette greit ut eller? vill helst bestille der pga bra erfaringer vil nå si at mitt oppsett yter en god del bedre enn det der, rundt kanskje 10% + bedre kabinett i jeg anbefaler å ihvertfall prøve dustinhome.no, hvis man skal kategorisere dem på servicen ville det vært på lik linje eller bedre enn komplett.no sin service, grunnen er at komplett.no selger varene sine dyrere enn andre butikker så det var en del billigre nå spørs om det blir bestilling fra der da. tusen takk for hjelp igjen Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Wow er ett spill som er mer drevet av CPU enn GPU, så lenge du bare skal drive wow så funker det med et billig skjermkort, og i5 2500k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå