SG_93 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) hei jeg vurderer å kjøpe PS Vita og spørsmålet er det verdt det? og har sett noen videoer på youtube er det sant at man kan spille gta 4 og saint row the third på den? Endret 7. mars 2012 av SG_93 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Om det er verdt det er vel bare du selv som kan svare på. Om du er en hardcore gamer og MÅ ha håndholdte konsoller så er vel Vita noe for deg. De spillene du nevner vet eg ikke noe om. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Den er verdt det, men sikkert lurt å prøve først. Og nei, du kan ikke spille GTA4 og SR3 på selve Vitaen. Men eier du en PS3 med disse spillene kan du overføre bildet direkte til Vitaen og spille på den, selv om selve spillet kjører på PS3en. Så du benytter bare skjermen og knappene på Vitaen. Endret 8. mars 2012 av Samaritan Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Den er verdt det, men sikkert lurt å prøve først. Og nei, du kan ikke spille GTA4 og SR3 på selve Vitaen. Men eier du en PS3 med disse spillene kan du overføre bildet direkte til Vitaen og spille på den, selv om selve spillet kjører på PS3en. Så du benytter bare skjermen og knappene på Vitaen. Har du testet GTA4 og SR3 via remote play? Det er ikke alle spill som støtter remote play. Ingen av mine gjør det. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er nesten ingen PS3 spill som fungerer med remote play enda, så fremt du ikke har custom firmware på PS3en. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Den er verdt det, men sikkert lurt å prøve først. Og nei, du kan ikke spille GTA4 og SR3 på selve Vitaen. Men eier du en PS3 med disse spillene kan du overføre bildet direkte til Vitaen og spille på den, selv om selve spillet kjører på PS3en. Så du benytter bare skjermen og knappene på Vitaen. Har du testet GTA4 og SR3 via remote play? Det er ikke alle spill som støtter remote play. Ingen av mine gjør det. Nei, for å være ærlig tok jeg den der fra lufta. Trodde faktisk alle spill gjorde det, men har aldri prøvd det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå