Gå til innhold

Spørsmål om PS Vita

SG_93

Anbefalte innlegg

hei jeg vurderer å kjøpe PS Vita og spørsmålet er det verdt det?

og har sett noen videoer på youtube er det sant at man kan spille gta 4 og saint row the third på den?

Endret av SG_93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er verdt det, men sikkert lurt å prøve først.

Og nei, du kan ikke spille GTA4 og SR3 på selve Vitaen. Men eier du en PS3 med disse spillene kan du overføre bildet direkte til Vitaen og spille på den, selv om selve spillet kjører på PS3en. Så du benytter bare skjermen og knappene på Vitaen.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Og nei, du kan ikke spille GTA4 og SR3 på selve Vitaen. Men eier du en PS3 med disse spillene kan du overføre bildet direkte til Vitaen og spille på den, selv om selve spillet kjører på PS3en. Så du benytter bare skjermen og knappene på Vitaen.

Har du testet GTA4 og SR3 via remote play? Det er ikke alle spill som støtter remote play. Ingen av mine gjør det.

Lenke til kommentar

Har du testet GTA4 og SR3 via remote play? Det er ikke alle spill som støtter remote play. Ingen av mine gjør det.

Nei, for å være ærlig tok jeg den der fra lufta. Trodde faktisk alle spill gjorde det, men har aldri prøvd det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...