Akidon Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ta en titt i bruksanvisningen til HK. Er ofte en form for feilkode i form av leds/pip. Og så kan du lese deg frem til hva som er galt. Lenke til kommentar
Carcharis Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Aargh. Fant absolutt ikke noe spesifikt der. Tok også å fjerna CPU kjøler og tok en titt på CPU og pinnene på den osv og byttet kjølepasta. CPU_LED lyser fortsatt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) PC-en og for alt jeg kunne se, alle komponentene skrudde seg på når jeg gjorde dette, men CPU_LED lyset på HK lyste rødt og ingen bilde på skjermen. Litt mer spesifikt : Slo alle viftene seg på også? Jeg tror personlig det er psu som er gåen... Endret 11. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Carcharis Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Alle viftene, hardiskene osv. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Da gjennstår det å få prøvd den PSU'en i en annen datamaskin så du kan utelukke at den er problemet 100%. Du sitter da igjen med CPU Minne Hovedkort Disse må prøves i rekkefølgen over på en annen datamaskin, da kan du via eliminasjon finne ut hva som er galt. Lenke til kommentar
Carcharis Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Fikk da tak i et annen hovedkort som jeg koblet kun strømkablene i og en rambrikke, samtidig som harddisker og vifter i den andre pc-en fremdels var kobla til samme strømforsyning. Harddiskene og viftene koblet direkte til strømforsyningen startet da når jeg trykket på onboard på knappen. Står vell da igjen med CPU eller hovedkort? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jepp, test som sagt komponentene en for en til du finner synderen. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 er ganske sikker på at det er hk et som er ditt problem cpu tåler 100minusgrader og har en gammel pc som har alle de samme symptomene sim din. og det er hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå